    From: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Precel wolny od sikacza
    Date: Fri, 13 Jul 2012 12:50:16 +0200

    On Fri, 13 Jul 2012 09:08:30 +0200, doktorski <d...@g...com> wrote:

    [...]

    > Obraziles mnie. Publicznie. Nazwales gamoniem.
    > Dobry prawnik z twojego tekstu pewnie moglby uzyskac znieslawienie.

    E, nie, nazwał gamoniami "gamoni używających bramki google". Jak ktoś
    mądrze używa to ewidentnie nie jest gamoniem, nigdzie nie ma stwierdzenia
    że wszystkie osoby używające bramki google to gamonie. Dobry prawnik mógłby
    uzyskać zniesławienie jakby po drugiej stronie było prawnika, jakby
    po drugiej stronie był to mógłby uzyskać najwyżej konieczność zapłaty
    przez pozywającego kosztów reprezentacji prawnej obu stron.

    Dość droga impreza by to była, ale jak ktoś lubi bezsensowne pozwy...

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650