  • Data: 2012-07-11 15:35:45
    Temat: Re: Precel wolny od sikacza
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja myslalem, ze ty to powazny czlowiek jestes a ty po prostu jestes
    gowniarz i szczyl. Moj syn ma wiecej klasy niz ty.
    > Zjezdzaj stad razem z tym swoim syfem.
    > Dotarlo?

    Po Twoim poście nie mogę oprzeć się wrażeniu, że jesteś ostatnią osobą,
    która ma moralne prawo robić mi uwagi na temat klasy i stylu... A co do
    reszty? Cóż, po prostu zauważyłem (notoryczną tutaj zresztą) rozbieżność
    między tym co się puszcza w eter, a rzeczywistością...

    Pozdr,
    Mariusz