  • 21. Data: 2013-09-06 18:16:17
    Temat: Re: Prawo jazdy zagranica, dokad wyjechac?
    Od: Pawel Mojski <p...@p...net>

    W dniu 2013-09-06 15:48, p47 pisze:
> [...]
    cje-dla-podrnych-i-osb-zamieszkaych-w-polsce/prawo-j
    azdy-w-polsce.html

    Mojski pisze:

    http://polish.krakow.usconsulate.gov/service/informa
    cje-dla-podrnych-i-osb-zamieszkaych-w-polsce/prawo-j
    azdy-w-polsce.html

    > Gdzie kuzynka miała stałe miejsce zamieszkania/obywatelstwo?

    Obywatelstwo Stanów Zjednoczonych, zamieszkanie Honolulu, HI.

    Pozdrawiam;
    Paweł Mojski

  • 22. Data: 2013-09-06 18:49:36
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Sep 2013 18:05:43 +0200, Kacper napisał(a):

    (...)

    Chlopie, zlituj sie. Jesli nie potrafisz przejsc wzglednie prostego
    egzaminu teoretycznego i calkiem banalnej jazdy, to kup sobie rower...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 23. Data: 2013-09-06 19:15:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-06 15:04, Użytkownik Jakub Witkowski napisał:

    > Co należy zrobić po potrąceniu dzikiego zwierzęcia?
    > a) nie trzeba powiadamiać policji
    > b) należy powiadomić straż leśną
    > c) należy powiatowe słuzby weterynaryjne
    >
    > Prawidłowa odpowiedź... a)
    >
    > A co należy naprawdę? Powiadomić policję LUB inne służby.
    > Czyli faktycznie, literalnie i zgodnie z logiką formalną, nie *trzeba*
    > policji.
    > Zajebiście.
    >
    > Aha: pytanie za 3 punkty, czyli o kluczowym znaczeniu dla bezpieczeństwa
    > ruchu. Ja p...

    Przejechałem dzikiego lisa, zająca, kota, czy jeża, w jakim celu mam
    powiadamiać policję czy inne służby ? Ja uważam że nie ma takiej
    potrzeby ale chętnie się dowiem jeśli faktycznie jest, podstawe
    prawną też dopisz. :-)

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2013-09-06 19:29:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał

    A skad to pytanie ? Wyciekly juz ?

> [...]
    >powiadamiać policję czy inne służby ? Ja uważam że nie ma takiej
    >potrzeby ale chętnie się dowiem jeśli faktycznie jest, podstawe

    Ustawa o ochronie zwierząt.
    0724

    Co prawda przejechales pewnie na swierc, no ale aby byc tego pewny, to
    powinienes wyjsc i pomacac.

    Biorac pod uwage ze czyn zakazany, a przecietny kierowca moze sie z
    nim spotkac w praktyce, to pytanie jak najbardziej zasadne.
    Ale odpowiedz juz nie.
    No i moze niekoniecznie za 3 pkt.

    J.

  • 25. Data: 2013-09-06 23:37:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Sep 2013, Maciek wrote:

    > Chlopie, zlituj sie. Jesli nie potrafisz przejsc wzglednie prostego
    > egzaminu teoretycznego i calkiem banalnej jazdy, to kup sobie rower...

    Odczep się od żydów, masonów i cyklistów!
    ;)
    Potem przez takich powstają mity o rowerzystach którzy jeździć
    nie umieją. A to niedoszli kierowcy po prostu.
    :>

    pzdr, Gotfryd

  • 26. Data: 2013-09-06 23:38:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Sep 2013, Liwiusz wrote:

    > Jak migacz nie włączony, to nie można :P

    A udowodnić Ci? ;)
    :P

    pzdr, Gotfryd

  • 27. Data: 2013-09-07 08:51:19
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury>

> [...]
    > policji.
    > Zajebiście.
    >
    > Aha: pytanie za 3 punkty, czyli o kluczowym znaczeniu dla bezpieczeństwa

    Ja dzwonię na 112. Może tam jakiś prawnik jest :-)

  • 28. Data: 2013-09-08 17:43:52
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Kacper" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Czegoś takiego właśnie szukam, fikcyjny meldunek może być ale reszta ma
    > być legalna,
    > bez jakichś przekretów typu, że nigdy nie byłem w Czechach i nie
    > prowadziłem Skody po Libercu, czyli coś jak te prawka wczasowiczów z
    > Egiptu...
    > Mógłbyś podać więcej info o tych wycieczkach? Jakieś namiary?

    Niestety nie mam żadnych namiarów. Przeglądaj strony z ogłoszeniami na pewno
    cos znajdziesz. Niedawno szukając wycieczki przypadkiem widziałem ogłoszenie
    o 2 tygodniach na Ukrainie i w tym czasie legalnie robi się prawko.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 29. Data: 2013-09-08 18:42:27
    Od: scobowski <s...@i...pl>

> [...]
    > ;)
    > Potem przez takich powstają mity o rowerzystach którzy jeździć
    > nie umieją. A to niedoszli kierowcy po prostu.

    11/10 :)