  • 11. Data: 2011-06-01 21:02:59
    Temat: Re: [Prasa] W Poznaniu zderzyły się dwa rowery
    Od: marjan <k...@g...com>

    > Panowie - mam coś *grubego* z mojej wiochy ;)

    Nie narzekaj... Otwarcie Media Markt i tak było huczniejsze :D

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 12. Data: 2011-06-01 21:42:16
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-01 21:02, marjan pisze:

    > Nie narzekaj... Otwarcie Media Markt i tak było huczniejsze :D

    Nie wiem, nie byłem, nie czytałem ... strach pomyśleć jak
    fetować miasto będzie pojawienie się z Tatarskiej Góry DVBT.

    A już istnym 8 cudem świata będzie otwarcie Starbucks :)

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 13. Data: 2011-06-02 12:47:34
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    J.F. wrote:
    > http://www.gazetawroclawska.pl/aktualnosci/297518,wr