  • Data: 2014-05-27 21:24:23
    Temat: Re: Praca elektryk monter ZE
    Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-27 21:05, A.L. pisze:

    > ja nie wiem kto tu jest jebniety. NA peno nie Tusk, Czy to Tusk ma
    > mowic firmie kogo i za ile ma zatrudnic?
    >
    > Wez se koles jakies proszki
    >
    > A.L.

    np we Francji pracodawca grzecznie siedzi i słucha co mu zwiazki
    zawodowe kaza. Jak chce zatrudnic to mu kaza zatrudnic tych co wczesniej
    zwolnił a nie tych co by chciał. Jak nie chce dac podwyzki albo
    likwidować miejsca pracy to musi potulnie ekonomistom ze zwiazku
    udowodnic, ze sytuacja firmy tego wymaga. A jak chce ratowac firmę
    przenoszac zaklad np. do Polski to musi zaplacic swoim pracownikom
    haracz, czesto kilkuletnie pobory.
    Mimo takiego terroru, przesladowan pracodawców, gospodarka Francji ma
    się całkiem dobrze. Jest jedną z najnowoczesnieszych i
    najefektywniejszych gospodarek swiata.
    Istnieje wrecz zaleznosc - im pracodawca jest bardziej męczony tym
    sprawniej działa. Bo nie ma wyboru. Zasoby sa ograniczone, wiec bełkot o
    tym ze ucieknie tam gdzie go mniej męcza nie ma pokrycia w rzeczywostosci.

    --
    @foe_pl