-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
ws.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news2.glorb.com!postnews.google.co
m!m3g2000yqf.googlegroups.com!not-for-mail
From: KA-RAM-BA <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Praca alternatora (ładowanie) raz jeszcze
Date: Mon, 18 Jan 2010 06:02:04 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 27
Message-ID: <a...@m...googlegroups.com>
References: <7...@h...googlegroups.com>
<hivv0g$27ll$1@news.mm.pl> <hj18i2$1038$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: 195.205.221.230
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1263823324 11569 127.0.0.1 (18 Jan 2010 14:02:04 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jan 2010 14:02:04 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: m3g2000yqf.googlegroups.com; posting-host=195.205.221.230;
posting-account=SplkzQoAAABnRhCOmXNQipLBrNwKM079
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-Via: 1.1 PROXY_CENTRALA, 1.1 PROXY-PLATNIK
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR
1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR
3.0.04506.30),gzip(gfe),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2248176
[ ukryj nagłówki ]On 18 Sty, 10:10, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:
> Karolek pisze:
>
> Po pierwsze, czy niskie napięcie ładowania (12V) jest przez cały
> czas grzania świec niezależnie od obrotów? Czy tylko przy obrotach
> biegu jałowego? Bo jeśli tylko na jałowych, to postępowanie jak niżej:
>
> >> zamiast wsiąść i poprosu jechać to muszę
> >> najpierw poczekać parę minut aż przestaną grzać świece by było
> >> ładowanie.
>
> Jest kompletnie bez sensu.
>
> Zamiast jechać te parę minut z konkretnymi prędkościami obrotowymi,
> przy których zapewne alternator daje radę i nie ma deficytu prądu,
> ty stoisz kręcąc silnik na wolnych obrotach, przy których alternator
> nie wyrabia, czyli rozładowujesz sobie w tym czasie akumulator...
>
Stoje i krece na wyższych obrotach, własnie po to by nie dopuscić do
rozładowania. Zaczynam jechac jak świece zgasna i jest poprawne
ładowanie . Jak zaczynam jechac od razu po odpaleniu to jade bez
ładowania i akumulator siada.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=