    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <il3qtv$m6e$1@news.onet.pl> <il4re6$mls$1@news.onet.pl>
    <4d75f44f$0$2438$65785112@news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <4d7676b0$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d7713d1$1@news.home.net.pl>
    <4d7746e8$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d77ac8f$1@news.home.net.pl>
    <4d77c997$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d77cdd4$1@news.home.net.pl>
    <4d77cf14$0$2488$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d77e0ab$1@news.home.net.pl>
    Subject: Re: Pozytywny poniedziałek - akcja policji
    Date: Wed, 9 Mar 2011 23:50:30 +0100

    Użytkownik "Shrek" <lskorupka@wirtualna> napisał w wiadomości news:

    > Przepisy są generalnie tak konstruowane że są najpierw zasady ogólne
    > "prawa krawędź", a potem szczególne "cztery pasy - prawa połowa".

    Bzdury i tyle.
    Podeprzesz się jakimś wyrokiem sądowym?
    Bo na razie to usiłujesz nam weprzeć że wiesz lepiej niż sądy i policja czy
    istnieje obowiązek jazdy pasem prawym.

    > Bez sensu

    Bez sensu to jest Twoje gadanie.
    Co było do powiedzenia, zostało powiedziane.
    Jak się upierasz przy nierozumieniu słowa pisanego, to już nie mój problem.
    EOD