  • 11. Data: 2010-03-23 22:05:40
    Temat: Re: Pożytki z AUS 19xxx :-)
    Od: "D@niel" <n...@g...pl>

    Dnia 23-mar-10 19:54:33, Michal Jankowski napisawszy:

    > Daje sie wygooglac strony z cena 2.80, fakt, ale na ich firmowej jest
    > 2.40.
    >
    > Ile biora naprawde to nie wiem. Tak rzadko i na krotkie dystanse
    > jezdze taksowkami, ze tez bym nie zauwazyl roznicy.
    >
    > MJ
    Zrobiło się już kompletnie NTG, ale ta obniżka w Sawie z 2.80 na 2.40
    to od 1 marca br.
    --
    Pozdrawiam - D@niel

  • 12. Data: 2010-03-24 09:00:57
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Araneus Diadematus napisał:

    > Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    > wiadomości news:hoaj0o$ag9$1@inews.gazeta.pl...

    > Bo 999 to pogotowie. Sporo numerów 9xx stało sie 199xx. Babcia

    Sporo numerów 9xx stało się _najpierw_ 9xxx, ale nie dotyczy to 99x i 98x.

    > zasłabła... No to co? Acha, 9xx zmieniło się na 199xx... kurwa, tylko
    > czemu nie moge się do pogotowia dodzwonić, bo mi się jakiś bank, czy
    > piceria zgłasza? Ludzie zdenerwowani sytuacją nie mają czasu na
    > myślenie, że pogotowiu nie doprawiono z przodu dziewiętnastki. Dlatego

    Z całym szacunkiem, ale w/w historia wydaje mi TzDW (Temat z Dupy
    Wzięty) rodem z redakcji tabloidu. Czy naprawdę komukolwiek się zdarzyło
    w _realu_, że zamiast na 99x zadzwonił na 999x (to jeszcze nie jest
    najgorsze, przynajmniej ze stacjonarnego dodzwoniłby się na pogotowie)
    lub 199xx? Jestem wytrawnym pesymistą z wieloletnim doświadczeniem i
    niewiele mnie dziwi, ale ten problem wydaje mi się wydumany. A poza tym,
    nawet gdyby 19999 był nieprzydzielony, to co - NMTN zamiast dezinfolinii
    banku byłoby czymś lepszym?

    > ktoś, kto zgodził się na taki przydział, powinien dostać megakopniaka,
    > prosto w kiszkę stolcową, tak, że mu dupa uszami wyjdzie.

    Uważaj, wiadomy bank ma w tej chwili na swoich usługach Depardieu, który
    grał Obeliksa, więc to trochę ryzykowny pomysł :-P.

    > To nie jest pogotowie, niech sobie będzie. Nowy Tomyśl też przez lat
    > kilka(naście) miał kierunek 666 i jakoś świat nie upadł. Jak ktoś ma
    > mocne morale i wie, jak się zachować, szatan mu niegroźny.

    Groźny czy nie, ma pewno groźna nie jest liczba 666 ani jakakolwiek
    inna. Chodzi mi o ewentualny tzw. odbiór społeczny.
    A banki to niewątpliwie szatański wynalazek - w końcu komu zawdzięczamy
    aktualny kryzys :-)?

    A 666 ma teraz T-Mobile Polen, a jak już wieszcz napisał: "Diablik był
    to w wódce na dnie, istny _Niemiec_, sztuczka kusa" :-P.
    Inna sprawa, że 6666 mają nie wiedzieć czemu telekolejarze, a zatem ich
    też jest 666 666 666 :-).

    Przemek

  • 13. Data: 2010-03-24 09:19:05
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Michal Jankowski napisał:

    > Wszystkie 1xxxx i 80[1-9] powinny zostac zlikwidowane.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    Here we go again :-)
    Ale mnie chodziło o to, dlaczego Araneusowi się nie podoba konkretny
    numer 19999.

    A taki radykalny krok - likwidacja wszystkich w/w numerów mógłby się
    spotkać z "oporem materii" (nieco przesadzając: wynajęci obiektywni
    dziennikarze, a następnie cmentarze, Pędzace Króliki lub czasopisma :-)).

    Wydaje mi się, że kompromisowo można by ze wszystkich 80[1-9] zrobić po
    prostu wirtualną SN w stylu 39 z jedną stawką (w przypadku stacjonarnych
    nie wiem czy lokalną czy międzystrefową). Może szkoda byłoby numerów
    płaconych za połączenie, a nie za minutę...

    Co do 19xxx, to nawet nie chce mi się pisać :-).

    Przemek