  • Data: 2010-03-23 19:33:58
    Temat: Re: Pożytki z AUS 19xxx :-)
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:hoaj0o$ag9$1@inews.gazeta.pl...

    > Dlaczego?

    Bo 999 to pogotowie. Sporo numerów 9xx stało sie 199xx. Babcia
    zasłabła... No to co? Acha, 9xx zmieniło się na 199xx... kurwa, tylko
    czemu nie moge się do pogotowia dodzwonić, bo mi się jakiś bank, czy
    piceria zgłasza? Ludzie zdenerwowani sytuacją nie mają czasu na
    myślenie, że pogotowiu nie doprawiono z przodu dziewiętnastki. Dlatego
    ktoś, kto zgodził się na taki przydział, powinien dostać megakopniaka,
    prosto w kiszkę stolcową, tak, że mu dupa uszami wyjdzie.

    > Tamże
    >
    > Karty i bankomaty
    > 801 666 056*
    >
    > Ten jest "szatanistyczny" zdeka - to dopiero coś ;-). Choć AFAIR Citi
    > miał/ma 801 666 666 :-P.

    To nie jest pogotowie, niech sobie będzie. Nowy Tomyśl też przez lat
    kilka(naście) miał kierunek 666 i jakoś świat nie upadł. Jak ktoś ma
    mocne morale i wie, jak się zachować, szatan mu niegroźny.

    --
    ((*))
    ((+))