  • 61. Data: 2004-01-21 23:58:45
    Temat: Re: Poznań Internet Exchange ??
    Od: Robert Święcki <c...@c...pw.edu.pl>

    Tom(asz) napisał w <bun3eo$2ihh$8@news2.ipartners.pl>:

    > atman.pl -> Wiadomości -> ATMAN uruchamia nowy punkt styku z siecią

    > OK, ale dalej mamy tekst tylko o technologii, nie o przepustowości.

    nevermind, bez dokładnego poznania konfiguracji urządzeń nie ma co
    dyskutować nad znaczeniem 'o przepustowości maksymalnej' i 'wykonany w
    technologii'.

    --
    Pozdrowienia, Robert!

    NEVER EVER mess with a PCB jumper you don't understand, even if it's
    labelled "SEX AND FREE BEER" (C)1992 Dave Haynie - Amiga developer

  • 62. Data: 2004-01-22 00:00:20
    Od: w...@i...pl (Bartosz Waszak)

    a...@q...nu.pl napisał(a):

    > Oczywiscie ze nie mozna dostac 3 Mbit za 30$, natomiast widzialem oferte
    > providera oferujacego w stanach lacze 100 mbit za 1000 bucksow na miecha....
    > to chyba wyjasnia wszystko.

    a ile z tego pasma jest zagwarantowane ? i dokad gwarantowane ?
    U nas też ASK oferują łącza 100Mbps wewnątrz sieci a w świat 512kbps :)

    --
    Bartosz Waszak <w...@i...pl>
    Network Administrator

  • 63. Data: 2004-01-22 00:01:31
    Od: "Tom(asz)" <t...@g...pl>

    > ??
    > Na razie to wygląda tak, jakby to operatorzy robili łaskę, że kasują te
    > kilka tysięcy miesięcznie. Nagłabać się i najlepiej, żeby inwestycje w
    > infrastrukturę zwróciły się w "3 miesiące"...

    A ty serwery gier prowadzisz harytatywnie tak ??

  • 64. Data: 2004-01-22 00:04:01
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    > IMHO w tym kraju nic się nigdy nie rozwinie, bo nasi kochani rodacy
    > sami na siebie bicz kręcą. LUDZIE TO WAM powinno zależeć na obniżeniu
    > ceny!!! Co mnie obchodzi jakie TEPSA ma koszty ? Albo jakie koszty ma
    > GTS czy inne firmy?? Ich trzeba zmusić do tego żeby te ceny obniżyli,

    Czytajac Twoje wywody, to nasuwa sie mysl ze powinni obnizyc to koszta
    do zera. Firmy, ktore sprzedaja internet ponizej kosztow predzej czy
    pozniej zbankrutuja. Tego chcesz? Zeby Twoj super tani operator zwinal
    sie i zostawil Cie na lodzie?

    > a nie podsuwać im na tacy argumenty o tym, że "łącza powinny być
    > drogie". To jest absurd. TEPSA ma zyski na poziomie 200 mld zł...

    200 mld? Chyba cos sie zera rozmnozyly. Ale pomijajac nawet zyski TPSA,
    to cos mi sie wydaje ze internet sie do nich za bardzo nie przyczynia.

    Michal

  • 65. Data: 2004-01-22 00:04:30
    Od: "Tom(asz)" <t...@g...pl>

  • 66. Data: 2004-01-22 00:10:42
    Od: Robert Święcki <c...@c...pw.edu.pl>

    Tom(asz) napisał w <bun3ve$2ihh$11@news2.ipartners.pl>:

    > A ty serwery gier prowadzisz harytatywnie tak ??

    nie wiem który to już poziom dygresji ale na pewno wysoki.

  • 67. Data: 2004-01-22 00:20:01
    Od: "Tom(asz)" <t...@g...pl>

    Dnia 2004-01-22 01:10, Robert Święcki napisał:

    > nie wiem który to już poziom dygresji ale na pewno wysoki.

    Sorry Robert - to nie było do Ciebie - jest jużchyba za późno na takie
    dyskusje.

    Jest to of course post do mathom'a jako odpowiedź na post z godz.0:39 :-)

    Sorki za błąd :-)

    tom(asz)

  • 68. Data: 2004-01-22 00:20:49
    Od: Robert Święcki <c...@c...pw.edu.pl>

    Tom(asz) napisał w <bun4sh$2ihh$13@news2.ipartners.pl>:

> [...]
    > dyskusje.
    >
    > Jest to of course post do mathom'a jako odpowiedź na post z godz.0:39

    no problem ;)

  • 69. Data: 2004-01-22 00:22:04
    Od: Jarek Hirny <j...@p...onet.pl>

    I stało się tak, że mathom napisał(a):

    > TEPSA ma zyski na poziomie 200 mld zł...

    URL.

    --

  • 70. Data: 2004-01-22 00:24:20
    Od: "Tom(asz)" <t...@g...pl>

    Dnia 2004-01-22 01:20, Robert Święcki napisał:

    > no problem ;)

    EOT

    bye, bye - spadam spać.