-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Poziom naładowania akumulatora
Date: Thu, 15 Oct 2020 23:45:45 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 26
Message-ID: <rmafua$sv6$2@news.icm.edu.pl>
References: <5f76e23c$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5f781431$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1> <rlc7uj$nis$1@news.icm.edu.pl>
<rlei8g$1t7$1$viktoriu@news.chmurka.net> <rlifq1$hrf$1@dont-email.me>
<rljq0l$nhc$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<o...@l...harvard.local>
<rljudm$q2o$1$viktoriu@news.chmurka.net> <rlt3oo$evb$1@news.icm.edu.pl>
<o...@l...harvard.local>
<rm101q$934$1$viktoriu@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: s201pc206.mmj.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1602798346 29670 89.174.201.206 (15 Oct 2020 21:45:46 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Oct 2020 21:45:46 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.12.1
In-Reply-To: <rm101q$934$1$viktoriu@news.chmurka.net>
Content-Language: en-US
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2686291
[ ukryj nagłówki ]On 2020-10-12 09:19, viktorius wrote:
> W dniu 2020-10-11 o 08:51, Tomasz Gorbaczuk pisze:
>> W dniu .10.2020 o 21:58 kk <k...@o...pl.invalid> pisze:
>>
>>
>>>> Megane III dci
>>>
>>> To jakiś taki co z lekko podładowanym akumulatorem na skrzyżowaniu
>>> wyłączył silnik w ramach Start-Stop i już nie był w stanie go odpalić
>>> :-)
>>
>> a Start-Stop uruchomi się gdy akumulator rozładowany? - do jego
>> działania musi być spełnionych kilka warunków, jednym z nich (oprócz
>> np. temp. silnika) jest poziom naładowania akumulatora.
>>
>
> Przycisk wyłączający start/stop jest tak obowiązkowy jak pasy. Nie
> naciśniesz - nie ma po co jechać.
>
> A co do tego zrypanego systemu, w gorące dni wystarczy mieć klimę
> włączona. Silnika nie zgasi jak temp w kabinie nie będzie odpowiednia,
> bo sprężarka musi pracować.
>
>
W tym samochodzie? Nie sądzę.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.10.20 23:47 kk
- 16.11.20 17:20 m4rkiz
- 16.11.20 17:48 collie
- 16.11.20 18:37 m4rkiz
- 17.11.20 17:14 J.F.
- 17.11.20 17:25 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
Najnowsze wątki
- 2025-03-15 kraje nieprzyjazne samochodom
- 2025-03-15 parking Auchan
- 2025-03-15 Art. 19.1 ustawy o ochronie praw autorskich
- 2025-03-15 przegląd za mną
- 2025-03-15 Na co komu okna
- 2025-03-15 Mój elektryk
- 2025-03-15 Fejk muzyczny czy nie fejk
- 2025-03-15 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-15 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-15 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+) <=
- 2025-03-15 KOMU w RP3 pasuje "Rumuńska łatwość gmerania w wyborach" i dlaczego nie PO-Trzaskanym?
- 2025-03-15 China-Kraków => Key Account Manager IT <=