  • Data: 2018-05-14 00:07:01
    Temat: Re: Poziom RMS audio, płyta CD a dynamika dźwięku
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:8940756841$20180513213401@squadack.com...

    > Nie zrozumiałeś. Chodzi o fizyczne niszczenie płyt.

    Nie zgadniecie, z jakim mitem zetknąłem się, tak cyrkjebałt, 35 lat temu...
    Istotą mitu, jest takie coś właśnie, co cytuję.
    ..
    ..
    powiedzmy, że tu jest długa przerwa, aby najpierw zgadnąć, potem przewinąć
    do odpowiedzi...
    ..
    ..
    ..
    Tylko, że dotyczy... taśm magnetofonowych, że zapis stereo grany na
    magnetofonie mono, ulega uszkodzeniu. Że ktoś-coś-komuś-powiedział i "nie
    odtwarzać taśm stereo na magnetofonie mono!"...
    Powiem tyle, że dużo grałem stereo taśm na mono magnecie i nie spotkałem się
    z istotnym uszkodzeniem zapisu.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...