-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Agent" <w...@o...ue>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Date: Thu, 18 Mar 2010 14:34:27 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 24
Message-ID: <hnta56$728$1@news.onet.pl>
References: <hnt9d2$4af$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1268919270 7240 213.17.193.243 (18 Mar 2010 13:34:30 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Mar 2010 13:34:30 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2265237
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik " Lopez" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hnt9d2$4af$1@inews.gazeta.pl...
>
> Witam,
> Dwa dni temu dostałem nowe auto od firmy, wcześniej było to Octavia 1.9
> TDI
> najmocniejsza wersja tego silnika a obecnie dostałem 1.4 FSI.
> I powiem jedno: nigdy więcej Diesla. Nigdy!!!! Teraz czuje, że mam
> samochód a
> nie traktor.
> Ogólnie nie chodzi o osiągi bo nie jestem jakimś maniakiem prędkości, choć
> te
> też są zdecydowanie lepsze.
> Ale o ciszę w środku, dość tego klekotania od którego wszystkie plomby w
> zębach wibrowały. Nowej Octavce jedyne co słychać to świst powietrze i
> bardzo
> przyjemne mruczenie silnika. Po prostu rewelacja!!!!
> Mało co nie dałem się namówić na 2.0 TDI - brrrrrr
>
Czy ja wiem? Octavi nie porównywałem ale Corollę poprzedni model z silnikiem
1.4 D4D 90 KM i obecny model z silnikiem 1.6 16V 122 KM. Ani nie było w
benzynie czuć tych 32 KM więcej ani też nie było nic ciszej.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.03.10 14:36 Lopez
- 18.03.10 14:37 Borys Pogoreło
- 18.03.10 14:40 Borys Pogoreło
- 18.03.10 14:45 krzysiek82
- 18.03.10 14:45 krzysiek82
- 18.03.10 14:49 bratPit[pr]
- 18.03.10 14:57 Krzysztof 45
- 18.03.10 15:01 Yans van Horn
- 18.03.10 15:05 Pan Piskorz
- 18.03.10 15:05 Lopez
- 18.03.10 15:10 szymo
- 18.03.10 15:11 Lopez
- 18.03.10 15:13 szymo
- 18.03.10 15:16 Marx
- 18.03.10 15:56 Bydlę
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe