    From: "Radarro" <r...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pozdro czerwona Insignia Gliwice - Mirek?
    Date: Tue, 17 Jul 2012 09:29:19 +0000 (UTC)

    Mirek Ptak <n...@n...pl> napisał(a):

    > Tak to ja, młoda wymyśliła sobie wizytę w IKEI :) - dzięki za
    > pozdrowienia :)

    Pacz Pan, tez jechalem do Ikei :) Na parkingu juz sie nie ogladalem bo padalo.

    > Ja tez nie mam ;) - nie napisali nigdzie, że to tylko Viatoll, a z
    > zerowym biletem przejazd jest tam błyskawiczny :)
    > Zwykle zresztą jadę przez węzeł Sośnica, bo korki na bramkach zwykle są
    > spore - no ale w sobotę po południu zaryzykowałem :)

    Ja na to nie wpadlem (tez zerowy bilet) Ostatnio sie naczytalem, jak to
    Tirmani sie burza ze "ich" pas viatoll osobowki blokuja.

    Od kiedy dzialaja bramki przestalem jezdzic A4... Do roboty jade albo przez
    miasto, albo przez Bojkow, jakos idzie.

    PS - moze jaki Slaski spot by sie przydal? :) Dawno nie bylo!

    RdR