  • Data: 2009-07-15 13:37:34
    Temat: Re: Pozdrawiam
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie nie ma, USENET pochodzi z połączenia USEr NETwork. Po prostu
    > chodzi o to, że takie posty robią z grupy śmietnik a nic nie wnoszą do
    > jej wartości.

    Zgadza sie, niestety, jakkolwiek rozumiem, ze nie chcesz tego
    zaakceptowac, to internet z kazdym jego protokolem jest zasmiecony
    bardziej lub mniej. Definicja wg urbandictionary.com:

    "A black hole of spam, kooks, pedophiles, and every other type of
    weirdo you could ever dream of running into. Anarchy at it's finest."

    I wszelkie oficjalne statystyki mowiace, ze 95% maili krazacych po
    laczach to spam. Tak samo z usenetem. Usenet to smietnik, zaleta, ze
    polskojezyczny, wiec wiekszosc g*** nas omija.

    Co nie zmienia faktu, ze KANONEM usenetu, tej i wielu innych grup
    (samochodowych, motocyklowych, rowerowych, regionalnych) stalo sie to,
    ze 10% postow wnosza cos do jego wartosci, zgodzisz sie?

    ja tam traktuje usenet jako rozrywke. Oczywiscie odwalam taka prywate
    tylko w czasie pracy, kiedy mi placa za siedzenie przed kompem, w domu
    zupelnie trace zainteresowanie :)