  • Data: 2013-09-06 12:48:14
    Temat: Re: Powoli na horyzoncie widać DAB
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    W dniu piątek, 6 września 2013 12:09:30 UTC+2 użytkownik J.F napisał:

    >A może moim celem jest jak najszybsze przejscie na DAB w aucie?

    To w koncu jak najszybsze czy "nie musi byc szybko" ?

    >Tylko nie chce sie przyznać że mam ochote na nowa technologie ale w
    >rozsądnej cenie i wygodnie (radio fabryczne, obsługa manetki przy
    >kierownicy i takie tam)...

    to sie trzeba pytac o aktualna oferte ... i chyba w Niemczech i UK
    pytac.
    A w miedzyczasie ... sprawdzac czy w Polsce mamy ten sam standard.

    >Mnie aktualnie troche brakuje mozliwości słuchania antyradia w sporej
    >częsci kraju. Może jak będzie DAB to zasięg będzie większy...

    Tak bardzo bym nie liczyl.
    Zasieg nadajnika chyba podobny, a czy beda chcieli zaplacic za wiecej
    ... troche powatpiewam, skoro teraz nie chca.

    Kurde, co za radio, zeby sie nie chwalili czestotliwosciami i
    nadajnikami.

    Na satelicie ich nie ma ?
    Moze raczej pakiet internetowy i sluchac przez telefon ?

    J.