eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPowerbank vs akumulator motocyklowyRe: Powerbank vs akumulator motocyklowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!news.samoylyk.net!paganini.bofh.team!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!new
    sreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.
    xlned.com!feeder.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!posting.tweaknews.nl!fx11.
    ams1.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Powerbank vs akumulator motocyklowy
    References: <tm2o1e$20m8p$1@dont-email.me>
    <1...@4...net>
    <NwShL.2372179$ulh3.1284663@fx06.ams1>
    <1qdmg184rt6gc$.11i1gbbufucja.dlg@40tude.net>
    <wpBiL.2630622$%q2.1416868@fx15.ams1>
    <10gfrs4u1s5hy$.wp6rz4qas5d4.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <2qf17w501h78$.1w41ecjlxlrps$.dlg@40tude.net>
    <h6yjL.1793694$wkZ5.920107@fx11.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <QLQjL.1677152$Eeb3.1553163@fx05.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <YQ_jL.319395$GzSf.110346@fx04.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <wtdkL.1678460$Eeb3.1547018@fx05.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <HMkkL.1806091$YC96.1376119@fx12.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <6OukL.319552$GzSf.284860@fx04.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    User-Agent: slrn/1.0.3 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 37
    Message-ID: <3XPkL.1802085$wkZ5.61731@fx11.ams1>
    X-Complaints-To: a...@t...nl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 09 Dec 2022 23:56:47 UTC
    Organization: Tweaknews
    Date: Fri, 09 Dec 2022 23:56:47 GMT
    X-Received-Bytes: 3294
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:776067
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2022-12-09, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:
    > Pan Marcin Debowski napisał:
    >
    >> Te kompozyty czy maty to po prostu bardziej wyszukane/nowoczesne
    >> separatory, umozliwiające uzycie większej ilości cieńszych elektrod.
    >
    > O tym własnie było w przestrodze taksówkarza.
    >
    >>> Ale z drugiej strony agonia jest szybka. Czyli mamy produkt *dobrze*
    >>> działający przez zaprogramowany czas, a potem nagły zgon. Mnie to się
    >>> podoba. Zwałaszcza że technologia mniej materiałochłonna, więc tańsza.
    >>> Ucieleśnienie idei H. Forda -- Model T miał jeździć aż się zepsuje.
    >>> A jak się zepsuje, to wszystko na raz, by dobrych rzeczy nie wyrzucać
    >>> na złom. Specjalni agenci łazili po sztotach i szukali części, które
    >>> były niezużyte. Potem fabryka robiła je z gorszych materiałów.
    >>> A samochody taniały.
    >>
    >> Nagłe zepsucie jest jednak trochę problematyczne. Dobrze by było, żeby
    >> nie sprowadzało się do pojedyńczego zdarzenia.
    >
    > Nagłość jest pojęciem względnym. Dla mnie tym "pojedynczym zdarzeniem"
    > jest poranne nieodpalenie. Ono uruchamia sekwencję zdarzeń, kończących
    > się nowym akumulatorem pod maską. W razie czego wiem, że mam w rezerwie
    > jakiś tydzień czasu. Może nawet trochę więcej, ale raczej nie pół roku.

    Tydzień to jeszcze do ogarnięcia. Byleby to jedno krzywe odpalenie nie
    było ostatnim.

    > Podejrzewam, że o bliskim końcu akumulatora mógłby ostrzegać komputer
    > pokładowy. Przy przeglądach też zdaje się potrafią zmierzyć i przewidzieć.

    No właśnie przes chwilę zastanawiałem się, czy nie zamontować sobie
    jakiegoś woltomierza, ale z drugiej strony dość wyraźnie słyszę jak
    odpala. Nawet jeśli nadal odpala po 1 obrocie to jest różnica.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: