  • 1. Data: 2016-09-05 08:55:33
    Temat: Powerbank jako UPS
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Posiadam w domu kilka powerbanków różnej konstrukcji:
    a) jedna dioda dwukolorowa, miga przy ładowaniu i rozładowaniu
    b) cztery diody pokazujące stan naładowania i migające "w dwóch kierunkach"
    c) wyświetlacz w procentach

    Wszystkie mają wadę: wyłaczają wyjście podczas ładowania.

    Chciałbym uzyć powerbanku jako UPSa do R-PI. Oczywiście moje się nie
    nadadzą.

    Krązy po internetcie legenda jakoby istniały power banki pozwalające na
    ładowanie i zasilanie jednocześnie i samoczynnie się przestawiające. Czy
    ktoś ma może:
    a) konkretny model który ma taki feature?
    b) jakąs charakterystyczną cechę która pozwoli zidentyfikować scalak po
    zachowaniu?

    Zaznaczam że w grę wchodzą wylacznie PB z akku 18650 i interesują mnie
    raczej takie na dwa, max cztery akku z powodu gabarytu.

    Pewno że mogę zrobić ale coś czuje że nie ma sensu jeśli kupie go za
    30-50zl.

  • 2. Data: 2016-09-05 14:10:58
    Temat: Re: Powerbank jako UPS
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    droższe ale pasujące http://www.ceneo.pl/27483297

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2016-09-05 14:27:38
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 05.09.2016 o 14:10, tck pisze:
    > na ładowanie i zasilanie jednocześnie i samoczynnie się przestawiające.

    Mam xiaomi
    http://xiaomi.com.pl/produkt/power-bank-10000mah-xia
    omi/
    i starszy, 10400mAh

    Obydwa możesz lądować i zasilać telefon jednocześnie, wyłącza się jak
    się rozładuje do pewnego poziomu.

  • 4. Data: 2016-09-05 14:31:03
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 05.09.2016 o 14:10, tck pisze:
    > na ładowanie i zasilanie jednocześnie i samoczynnie się przestawiające.

> [...]

    Obydwa możesz ładować i zasilać telefon jednocześnie.
    Co ciekawe, sam siebie nie naładuje (co w innych PB może skończyć się
    rożnie,kiedy zjada swój ogon)

  • 5. Data: 2016-09-05 14:44:14
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-09-05 14:31, wchpikus wrote:
    > Obydwa możesz ładować i zasilać telefon jednocześnie.
    > Co ciekawe, sam siebie nie naładuje (co w innych PB może skończyć się
    > rożnie,kiedy zjada swój ogon)

    Na ogniwa 18650 ? na oko tak wygląda ale chciałbym się upewnić.

  • 6. Data: 2016-09-05 14:47:00
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    http://mdiy.pl/test-powerbanku-xiaomi-10000mah/

    W środku znajdziemy 3 ogniwa SANYO NCR18650BF o pojemności 3,350mAh
    każde, minimalnie 3,250mAh

  • 7. Data: 2016-09-05 14:51:49
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-09-05 14:47, wchpikus wrote:
    > http://mdiy.pl/test-powerbanku-xiaomi-10000mah/

    "Niestety, model 10,000mAh nie posiada funkcjonalności passtrough. To
    znaczy że nie może ładować urządzenia będąc jednocześnie ładowanym. "

  • 8. Data: 2016-09-05 15:01:49
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-09-05 08:55, Sebastian Biały wrote:
    > a) konkretny model który ma taki feature?

    ROFL.

    https://www.youtube.com/watch?v=iqD2u1vjDcA

    Ale jednak ... nie.

  • 9. Data: 2016-09-05 15:18:08