  • 1. Data: 2010-04-21 08:34:39
    Temat: Power filtr
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    E, bo chcialabym zalozyc takie cus:

    http://www.allegro.pl/item991565310_filtr_powietrza_
    power_miw_42mm_okragly.html

    Co to warte? Silnikt to stary twin. Nie spodziewam sie ze bedzie mi na
    tym chodzic rowno, ale przy pomocy psychologa jakos sobie z tym poradze.
    No bo w alternatywie mam jeszcze tanie chinskie "powerfiltry", ale chyba
    ich nie chce :) No i oryginalne filtry, ale to mi zaburza poczucie
    estetyki w moim wynalazku. Ma byc totalnie minimalistycznie. To nada sie?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 2. Data: 2010-04-21 09:00:39
    Temat: Re: Power filtr
    Od: losiuXS2a2 <r...@b...pl>

    Ja wew starym twinie (chyba nawet w takim samym) tj, w XS 400 78' mam
    dwa filtery za 126p :) Nie wiem,czy chodzi lepiej,czy gorzej, ale
    wrazenia dzwiekowe sa ciekawsze niz na orydzinalach :), a w oczy sie
    nie rzuca bo sie elegancko mieszcza pod boczkami. Nooo i cena:D

    --
    Losiu