  • 1. Data: 2011-03-08 15:05:21
    Temat: Power Commander III USB- brak płyty
    Od: mvwasowski <mvwasowski@_NOSPAM_onet.eu>

    Cześć. Mam do kupienia na allegro power commandera 3 usb do 600rr za
    niewielkie pieniadze. Jednak ból jest taki że nie ma do niego płyty z
    oprogramowaniem do wgrywania map. PYTANIE: można gdzieś taką płytę kupić?
    Ktoś z Was może miał podobny problem albo może odpłatnie zgać mi taka
    płyte od swojego PC? Z góry dzieki za pomoc.

  • 2. Data: 2011-03-08 18:22:30
    Temat: Re: Power Commander III USB- brak płyty
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-03-08 16:05, mvwasowski pisze:
> [...]
    > kupić? Ktoś z Was może miał podobny problem albo może odpłatnie zgać mi
    > taka płyte od swojego PC? Z góry dzieki za pomoc.

    Hehe, moge Ci sprzedac CD do PC3USB (a nawet r) z pelnym oprogramowaniem
    i mapami za skrzynke pelna Zywca :) A na powaznie jakbys sie troche
    wysilil i chocby w google sobie wpisal "power commander" to znalazlbys
    strone producenta, z ktorej mozna sobie legalnie soft i mapy sciagnac
    pod konkretny model motocykla, za free ;)))

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 3. Data: 2011-03-08 22:09:21
    Od: mvwasowski1 <mvwasowski@_NOSPAM_wp.pl>

    Strone producenta przejrzałem, ale nie wiem jakie oprogramowanie dokładnie
    trzeba ściągnąć. pobrałem kilka aplikacji, ale nie wiele z nich rozumiem
    bo nie wiem co do czego służy(jak na razie). Znalazłem tam tez
    dystrybutora na Polske ale firma do której sie dodzwoniłem zajmowała sie z
    goła czymś innym;p. Sumując, opłaca sie za 500 pln kupic takiego PC za
    500pln z gwarancja rozruchowa i poszukać pełnego softa na stronie
    producenta?

  • 4. Data: 2011-03-08 22:15:24
    Od: mvwasowski1 <mvwasowski@_NOSPAM_wp.pl>

    http://www.powercommander.com/powercommander/Downloa
    ds/powercommander_downloads.aspx?ProdType=PCIIIUSB

    Chyba to jest na tej stronie. Które z tych rzeczy mam pobrać?

  • 5. Data: 2011-03-08 22:34:39
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-08 23:15, mvwasowski1 pisze:
    > http://www.powercommander.com/powercommander/Downloa
    ds/powercommander_downloads.aspx?ProdType=PCIIIUSB

    > Chyba to jest na tej stronie. Które z tych rzeczy mam pobrać?

    PC III USB Control Center Software , do tego manual a potem wybierz z
    listy swoj model morocykla i zassij mapy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 6. Data: 2011-03-09 01:57:00
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-03-08 23:15, mvwasowski1 pisze:
    > http://www.powercommander.com/powercommander/Downloa
    ds/powercommander_downloads.aspx?ProdType=PCIIIUSB

    > Chyba to jest na tej stronie. Które z tych rzeczy mam pobrać?

    Podaj rok produkcji motocykla bo troche tych CBR600RR bylo. Soft do PC3
    USB jest jednakowy z tego co kojarze (aczkolwiek wersje oprogramowania w
    samym module moga byc inne- sam niedawno wgrywalem sobie najnowszy do PC
    V w R1'09), mapy do konkretnych modeli motocykli sa inne.. Generalnie
    Tech Support z Dynojeta jest bardzo pomocny i chetny do pomocy jesli ma
    sie z czyms problem lub nie wie co i jak, sprawdzone.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 7. Data: 2011-03-09 06:23:08
    Od: mvwasowski <mvwasowski@_NOSPAM_onet.eu>

    Rok produkcji 2005...

  • 8. Data: 2011-03-09 09:56:44
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-03-09 07:23, mvwasowski pisze:
    > Rok produkcji 2005...

    To to:

    http://www.powercommander.com/downloads/Support-Rele
    ased/PCIIIUSB/Software/PC3Usb%203.2.1%20Setup.zip

    i to:

    http://www.powercommander.com/powercommander/powerco
    mmander_iii_usb.aspx?mk=7&mdl=37&yr=117&pcVersion=41
    1&PartNum=117

    Tylko nie spieprz czegos grzebiac w opcjach, a latwo ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 9. Data: 2011-03-09 13:32:54
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 8 Mar, 23:09, mvwasowski1 <mvwasowski@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
    > Sumuj c, op aca sie za 500 pln kupic takiego PC za
    > 500pln z gwarancja rozruchowa i poszuka pe nego softa na stronie
    > producenta?
    Nie.

    Kupowanie jakiegokolwiek modulu bez jego zestrojenia mija sie z celem
    i w wiekszosci przypadkow nic wnosi nic poza dobrym samopoczuciem.
    Wrzucajac mape zrobiona przez kogos/gdzies na innym motocyklu wiecej
    mozna w charakterystyce silnika spsuc niz poprawic.

    Wiec jesli chcesz tanio to kup sama naklejke PC. Jesli chcesz dobrze
    to zwieksz budzet na modyfikacje.

    pzdr, dr
    14/525

  • 10. Data: 2011-03-09 16:09:39
    Od: mvwasowski1 <mvwasowski@_NOSPAM_wp.pl>

    Szukanie oszczędności nie równa się niski budżet. Po prostu fajnie mieć
    kilka stówek więcej w kieszeni. Ty chyba też nie czuł byś się z tym źle.
    Znalazłem obecnego przedstawiciela firmy na nasz kraj:D. Nieodpłatnie
    udostępni mi płytę z najnowszym oprogramowaniem. Dziękuję Wam serdecznie
    za pomoc i radę. Pozdrawiam! (Gdyby ktoś jeszcze kiedyś miał taki problem
    zamieszczam adres tej firmy) www.ptm.pl/