  • Data: 2012-06-05 16:22:05
    Temat: Re: Potrzebuje POMOCY
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "panek_88" <patryk88mk@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    news:792f59f6ce339bc6539aa661233f5fe2$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > nie mam czym jezdzic. Do kogo zwrócic sie o pomoc? jak Odzyskac sprawny
    > motor ? Pozdrawiam

    Szczerze to wygląda to chujowo. Po prostu trafiłes na mechanika skurwysyna.
    Znam takich. Jedyny argument który rozumie to porzędny wpierdol. Mysle, kasa
    poszla sie jebac, marne szanse na odzyskanie. Ja bym mu najpierw wpierdolil
    a potem spalil nedzny warsztat. Wez ki8lku kumpli, lysych z kijami, idz do
    chuja i wyrwij kase te 2tys, jak nie to mu wpierdolcie, i zadzwon na policje
    od razu powiedz ze Cie uderzyl i sie broniles, byles sam:-)

    --
    Grzybol