  • 1. Data: 2009-04-10 10:15:40
    Temat: Potrzebny: analizator kontrastu - ma ktoś ten plik?
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    Robię mały audyt accessibility i potrzebuję zrzutu ala analizator
    kontrastu ethanaka (najlepiej konkretnie tego exe, który kiedyś wisiał
    tutaj: http://kwality.polip.com/kontrast.html - ethanak co z tobą!?).

    Przeglądam inne analizatory, ale przywykłem do wyniku wizualnego z
    coloran, a po reinstalce kompa z pracy zgubiłem ten plik.

    Może ma ktoś ten plik u siebie na kompie i da rade jakoś udostępnić?
    Proszę o pomoc.

    --
    Radek N.

  • 2. Data: 2009-04-10 10:19:47
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    Radek N. pisze:
> [...]
    > coloran, a po reinstalce kompa z pracy zgubiłem ten plik.
    >
    > Może ma ktoś ten plik u siebie na kompie i da rade jakoś udostępnić?

    Dobra - mam dzięki web.archive.org.

    Wesołych świąt!

    --
    Radek N.

  • 3. Data: 2009-04-10 10:44:52
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Fri, 10 Apr 2009 12:15:40 +0200, Radek N. napisał(a):

    > Robię mały audyt accessibility i potrzebuję zrzutu ala analizator
    > kontrastu ethanaka (najlepiej konkretnie tego exe, który kiedyś wisiał
    > tutaj: http://kwality.polip.com/kontrast.html - ethanak co z tobą!?).

    Padzik serwera i brak czasu na przywrócenie wszystkiego :(

    BTW. mogłeś bezpośrednio do mnie napisać zamiast szukać po webarchiwach :)

    ethanak
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - Nie bede czekac na Ivo :)

  • 4. Data: 2009-04-10 10:59:46
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    ethanak pisze:

    > Padzik serwera i brak czasu na przywrócenie wszystkiego :(

    Czyli stałem się ofiarą twojego braku czasu :P
    Inna sprawa, że ciężko było wygooglać jakieś inne miejsce, gdzie można
    ten plik pobrać.
    A w piątek przed świętami robienie audytu wymusza działania
    instynktowne, dodatkowy wysiłek umysłowy (np. szukanie i zapoznawanie
    się z nowymi programami) nie jest wskazany! Zrzut kontrastu w połączeniu
    z tabelką z poziomami spełnia moje oczekiwania w 99% (1% zostawiam na
    fakt, że musiałem przepisać przydziały kolorów z pomocy z palca!).

    > BTW. mogłeś bezpośrednio do mnie napisać zamiast szukać po webarchiwach :)

    Jak widać nie chybiłem, bo wiadomość trafiła do adresata :]

    Pozdrawiam.

    --
    Radek N.

  • 5. Data: 2009-04-10 14:17:52
    Od: Paweł Biliński <p...@p...com>

    Radek N. wrote:

> [...]
    > coloran, a po reinstalce kompa z pracy zgubiłem ten plik.
    >
    > Może ma ktoś ten plik u siebie na kompie i da rade jakoś udostępnić?

    Jest coś takiego jak Juicy Studio Firefox Plugin, pomaga w kwestiach badania
    kontrastu:

    http://juicystudio.com/article/colour-contrast-analy
    ser-firefox-extension.php

    Dość przyjemne narzędzie, natomiast nie wiem czy spełnia Twoje wymagania.

    Wesołych :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Paweł Biliński

  • 6. Data: 2009-04-11 06:20:50
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Fri, 10 Apr 2009 16:17:52 +0200, Paweł Biliński napisał(a):

> [...]
    ser-firefox-
    extension.php

    > Dość przyjemne narzędzie, natomiast nie wiem czy spełnia Twoje

    Juicy Plugin analizuje style, coloran robi zrzut ekranu i analizuje
    różnice między sąsiadującymi pikselami (tak w przybliżeniu).

    Jakby ktoś potrzebował wrzuciłem prowizorycznie na http://www.polip.com/
    download/ (coloran.zip dla Windows i colorfilter.tar.gz dla Linuksa).

    Wesołych jajek!

    ethanak
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!