  • Data: 2009-04-10 10:59:46
    Temat: Re: Potrzebny: analizator kontrastu - ma ktoś ten plik?
    Od: "Radek N." <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ethanak pisze:

    > Padzik serwera i brak czasu na przywrócenie wszystkiego :(

    Czyli stałem się ofiarą twojego braku czasu :P
    Inna sprawa, że ciężko było wygooglać jakieś inne miejsce, gdzie można
    ten plik pobrać.
    A w piątek przed świętami robienie audytu wymusza działania
    instynktowne, dodatkowy wysiłek umysłowy (np. szukanie i zapoznawanie
    się z nowymi programami) nie jest wskazany! Zrzut kontrastu w połączeniu
    z tabelką z poziomami spełnia moje oczekiwania w 99% (1% zostawiam na
    fakt, że musiałem przepisać przydziały kolorów z pomocy z palca!).

    > BTW. mogłeś bezpośrednio do mnie napisać zamiast szukać po webarchiwach :)

    Jak widać nie chybiłem, bo wiadomość trafiła do adresata :]

    Pozdrawiam.

    --
    Radek N.