  • Data: 2018-12-28 18:57:02
    Temat: Re: Potencjometr B1M
    Od: wowa <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skąd mnie wiedzieć, nie jestem elektronikiem. :P

    Wszyscy odetchnęli po świętach więc są w dobrych nastrojach :) Podaj
    swoje miasto może znajdzie się ochotnik do pomocy. Jakiś serwis RTV
    może sprawdzić ci ten potencjometr za darmo, to pietnaście sekund
    roboty. Niestety sądząc po objawach to nie potencjometr. Dziwne że
    zrezygnowali ze stosu węglowego.
    Wojtek