  • 1. Data: 2010-01-13 00:16:24
    Temat: Poszukuje sciemniacza TC-106B!!!
    Od: Docent <j...@g...com>

    Witam
    Mam pewien problem.Spalil mi sie sciemniacz do lampy stojacej.Jest to
    jakas
    chinska produkcja symbol TC-106B
    Szukalem w necie niestety nie znalazlem miejsc gdzie mozna by to
    ew.kupic,w
    sklepach sprzedajacych takie lampy wogole o czyms takim nie slyszeli :-
    (
    Moze ktos z grupowiczow spotkal sie z tego rodzaju urzadzonkiem i
    przypadkiem wie gdzie mozna cos takiego kupic ?
    Z gory dziekuje za pomoc
    Jurek

  • 2. Data: 2010-01-13 01:11:17
    Temat: Re: Poszukuje sciemniacza TC-106B!!!
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-01-13 01:16, Docent pisze:
> [...]
    > ew.kupic,w
    > sklepach sprzedajacych takie lampy wogole o czyms takim nie slyszeli
    Przecież już z 10 razy dostałeś odpowiedź - użyj dowolnego innego
    ściemniacza, który ci się spodoba wizualnie. Wszystkie pasują tak samo
    dobrze do twojej lampy.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2010-01-13 08:08:08
    Od: Docent <j...@g...com>

    On 13 Sty, 02:11, BartekK <s...@N...org> wrote:
> [...]
    >
    > Przecież już z 10 razy dostałeś odpowiedź - użyj dowolnego innego
    > ściemniacza, który ci się spodoba wizualnie. Wszystkie pasują tak samo

    8173

    Byc moze nie wyrazilem sie zbyt precyzyjnie..sorry w/w sciemniacz
    umieszczony jest w obudowie lampy a to jego dane:
    TC-106B(High-pressure double-fine-tuning dimmer)
    230V 60--300W
    Size:L94xW36xH24
    Company:Chia Chine
    http://www.chiachien.com/English/En_Product.asp?EnBi
    gClassName=Dimmer%20Products&EnSmallclassname=Dimmer
    %20Series
    Niestety nie moge uzyc dowolnego sciemniacza bo sam pomysl jak by
    wygladala lampa z doklejonym sciemniaczem na zewnatrz to po
    pierwsze,po drugie nie bardzo wiem
    dlaczego twierdzisz ze juz z 10 razy dostalem na to odpowiedz???
    Pozdrawiam Jurek

  • 4. Data: 2010-01-13 09:50:06
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Docent schrieb:
> [...]
    > Moze ktos z grupowiczow spotkal sie z tego rodzaju urzadzonkiem i
    > przypadkiem wie gdzie mozna cos takiego kupic ?

    a co się w nim spaliło?
    Z obrazka tem ściemniacz ma dwa potencjometry, ma też dwa obwody (na
    obrazku tak wygląda)?
    W sumie, jak nie znajdziesz oryginału, to możesz spróbować dwie rzeczy:
    1. naprawić stary: pewnie spalił się triak.
    2. Znaleźć jakiś mały regulatorek, który by pasował do obudowy starego i
    podmienić
    3. zrobić regulator pasujący do obudowy samemu

    Oczywiście punkty 1-3 powinien zrobić ktoś, kto się zna na rzeczy, choć
    nie jest to trudne.

    Waldek

  • 5. Data: 2010-01-13 16:12:39
    Od: "nenik" <n...@o...pl>

    > Witam
    > Mam pewien problem.Spalil mi sie sciemniacz do lampy stojacej.Jest to
    > jakas
    > chinska produkcja symbol TC-106B

    podstawowe noty aplokacyjne popularnych triakow bt13x
    5 elementow na krzyz i masz sciemniacz , nawet bez lutowania

  • 6. Data: 2010-01-13 18:39:52
    Od: "jm" <j...@o...pl>

    Użytkownik "nenik" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > podstawowe noty aplokacyjne popularnych triakow bt13x
    > 5 elementow na krzyz i masz sciemniacz , nawet bez lutowania
    >
    > --

    Wszyscy grupowicze pisza z pozycji czlowieka ktory sie na tym zna.Ja jestem
    lama w te klocki ale z tego co widzialem w srodku sa tam jeszcze jakies
    transformatory.Zrobilem zdjecia tego ustrojstwa sa ponizej.Przyznaje sie bez
    bicia ze prawdopodobnie sa zalatwilem sciemniacz wstawiajac wiekszy halogen
    ;-( .Moze zna ktos w Bydgoszczy czlowieka ktory podejmie sie naprawy ?

    http://i111.photobucket.com/albums/n154/docent57/P11
    30947.jpg
    http://i111.photobucket.com/albums/n154/docent57/P11
    30950.jpg

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4767
    (20100113) __________

  • 7. Data: 2010-01-13 19:21:14
    Od: "Filip J" <f...@o...pl>

    Użytkownik "jm" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://i111.photobucket.com/albums/n154/docent57/P11
> [...]

    Fajne, tylko po cholerę wstawiłeś 3 identyczne zdjęcia, dwa nawet co do
    nazwy?

    Pozdrawiam
    FJ

  • 8. Data: 2010-01-13 20:15:06
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

> [...]
    halogen
    > ;-( .Moze zna ktos w Bydgoszczy czlowieka ktory podejmie sie naprawy ?

    Wymień ten bezpiecznik po prawej na górze.

  • 9. Data: 2010-01-13 20:16:32
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Filip J" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "jm" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Fajne, tylko po cholerę wstawiłeś 3 identyczne zdjęcia, dwa nawet co do
> [...]

    Nie są identyczne mają różny balans bieli .

    :-)))

  • 10. Data: 2010-01-13 20:36:28
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "henry1" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Wymień ten bezpiecznik po prawej na górze.

    Bezpiecznik bezpiecznikiem, ale to małe czarne w białym glucie pod tym
    bezpiecznikiem nie jest termikiem? może się przegrzało i on padł?

    --
    Irokez