  • 1. Data: 2004-01-17 19:13:33
    Temat: Poszukuje programu do GIFów
    Od: "NeoN" <n...@o...pl>

    Chce zbodowac swoj pierwszy portalik internetowy ale jedyna zecza do szczescia
    ktora potrzebuje to program do tworzenia GIFow (nie koniecznie animowanych)
    Dotychcasz urzywalem Painta ale brazek przez niego stworzony duzo zajmowal .
    Szukam programu ktory malo zajmuje do 10MB w tym jest prosty w urzyciu i tworzy
    pliki przez niego tworzone beda malo zajmowaly.

    Bardzo prosze o nazwy takowch programow, badź liknki do stron z ktorych moglbym
    takowy program sciagnac.

    Pozdrawiam...

  • 2. Data: 2004-01-17 20:13:53
    Temat: Re: Poszukuje programu do GIFów
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com>

    Witam,
    [NTG]

    EOT

    Pozdrawiam,

    --------------------
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632
    e-mail: z...@c...com
    WWW: http://venomski.com

  • 3. Data: 2004-01-18 20:22:11
    Od: j...@p...onet.pl

    > Hej,

    Nie znam programu EOT, ani NTG (nie mam pojęcia co te skróty oznaczają)
    proponuję Ulead Gif Animator (do ściągnięcia przez Kazaa)

    Jack

    Witam,

  • 4. Data: 2004-01-18 21:34:27
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości <news:1e03.000001f3.400aeaf3@newsgate.onet.pl>
    dnia 18 styczeń 2004, j...@p...onet.pl wstukał(a)

    > Nie znam programu EOT, ani NTG (nie mam pojęcia co te skróty oznaczają)

    Korzystając z https://agatek.no-ip.info/?akronimy możesz poznać ich
    znaczenie.

    > Jack
    > Witam,
    [...]

    A jak się skusisz (a Twoj poprzednik też mógłby) i zaznajomisz z
    http://evil.pl/pip to nic nie stracisz, a wręcz przeciwnie.

    --
    Tomasz Nycz
    Czasami, z nieznanych przyczyn, powstaje synapsa pomiędzy ośrodkiem

  • 5. Data: 2004-01-19 00:23:28
    Od: Jacek Olszewski <n...@t...pl>

    ej chlopie jak ty nie znasz programu do gifow a portalik chcesz zbudowac,
    to cienko to jakos widze ...

    pozdr. jolsz