    From: falco <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Poszukuję prądnicy lub obudowy od Cezety 350 6V
    Date: Mon, 29 Jun 2009 10:30:57 +0200

    Jasio pisze:

    > Dżizas, 17sekund mi to zajęło.
    > http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/brow
    se_thread/thread/43c6e39fbfd0fdd1?hl=pl

    a widzisz a mi szukanie w archiwum zajmuje więcej czasu, bo nie
    ogarniam... ;)
    Gwoli ścisłości, to Jacot w poprzednim wątku proponował zastosowanie
    reglera od innych motocykli typu Jankers, czy Avo, ale to mnie nie
    ratuje, bo wciąż zostaje oryginalna prądnica a używane reglery od Jawy
    też można kupić, tylko ich stan jest niewiadomy.

    Dlatego nie chcę tak kombinować, tylko jak już przyjdzie mus na wymianę,
    to jak radził Moonraker zmienią na bliźniaczą gabarytami, ale niemal 2
    razy mocniejszą prądnicę.
    Do tego PL elektroniczny regulator (kosztuje 20-30 zł a do starego typu,
    niewiadomego pochodzenia nawet 70zł!), więc suma sumarum nie chcę
    kombinować z innym regulatorami, bo to może wyjść skórka za wyprawkę...

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V