  • 1. Data: 2009-12-18 14:21:21
    Temat: Poszukuje płyty pod OPTERON-y (zasilacza też)
    Od: SebastianT <s...@n...spamowac.civ.pl>

    Witam,

    poszukuję płyty głównej pod dwa opterony 23xx z możliwością późniejszego
    upgrad-u do serii 24xx.

    Na razie zdecydowałem się na zakup TYAN S2927-E (cena około 1250zł),
    lub SuperMicro H8DME-2 (cena również w okolicach 1200-1300zł)

    Szukam i szukam, ale okazuje się że te płyty wszędzie są na zamówienie
    (rozumiem nietypowe), ale może ktoś z was wie gdzie była by dostępna od
    ręki, nawet inna płyta obsługująca opterony 23xx i 24xx z jednym PCI
    oraz kartą graficzną (2xLAN, SATA2)? Może być poza Polską byle w europie
    z możliwością płacenia kartą... (dostępna, nie na zamówienie)

    Pytanie jaki zastosować zasilacz do takiej płyty? (płyta, 2x opteron TPD
    75, 2 dyski sata 2)

    Pozdrawiam,
    Sebastian

  • 2. Data: 2009-12-18 20:49:13
    Temat: Re: Poszukuje płyty pod OPTERON-y (zasilacza też)
    Od: Andrzej <d...@w...pl>

    On 18 Gru, 15:21, SebastianT <s...@n...spamowac.civ.pl> wrote:

> [...]
    > z możliwością płacenia kartą... (dostępna, nie na zamówienie)
    >
    > Pytanie jaki zastosować zasilacz do takiej płyty? (płyta, 2x opteron TPD

    mam płytę socket F opteron 2000 i wyższe, model płyty to 484274-001,
    mogę sprzedać tobie ja od ręki, (wystawie na allegro) również wchodzi
    w grę

  • 3. Data: 2009-12-20 23:17:48
    Od: SebastianT <s...@n...spamowac.civ.pl>

    Andrzej pisze:

    > mam płytę socket F opteron 2000 i wyższe, model płyty to 484274-001,
    > mogę sprzedać tobie ja od ręki, (wystawie na allegro) również wchodzi
    > w grę

    Cześć,

    Dziękuję za zainteresowanie, ale to nie to czego szukam. Poniżej
    tłumaczę dla czego:

    Twoja płyta to któryś z TYAN-ów (S2915 chyba) robiona dla HP, są trzy
    wersje tej płyty z (końcówka -001;002;003)
    Wersja którą posiadasz na pewno bardzo dobrze współpracuje z procesorami
    serii 2200 (dwa rdzenie), wersja 002 współpracuje z seria 2300 ale
    podobno tylko tzw. stepping B3 (rdzeń Barcelona 65nm), 003 współpracuje
    z resztą cztero rdzeniowych procesorów AMD.
    Wszystko oczywiście wyczytane w różnych zakątkach sieci, nie sprawdzałem
    tego osobiście.

    Pozdrawiam,
    Sebastian

  • 4. Data: 2009-12-24 06:34:49
    Od: Andrzej <d...@w...pl>

    On 21 Gru, 00:17, SebastianT <s...@n...spamowac.civ.pl> wrote:

> [...]
    > z resztą cztero rdzeniowych procesorów AMD.
    > Wszystko oczywiście wyczytane w różnych zakątkach sieci, nie sprawdzałem

    Rozumiem. Muszę się dokładnie przyjrzeć oznaczeniom mojej płyty. W
    Ivacomie mieli kiedyś płyty supermicro dostępne od ręki. Dla
    podobnego rozwiązania z dwoma xeonami 5110 i 2 hdd 250GB stosuje
    zasilacz HP Delta 350W z dorobioną końcówką EPS12V.