  • 11. Data: 2014-01-11 10:54:51
    Temat: Re: Poszukuję czegoś w stylu Nero ImageDrive dla dysków twardych
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Image for Windows (http://www.terabyteunlimited.com)

    --
    marfi

  • 12. Data: 2014-01-13 11:03:12
    Od: Michal <q...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2014-01-10 12:10, JDX pisze:
> [...]
    > utworzenie obrazu partycji dysku twardego a następnie zamontowanie
    > takiego obrazu jako kolejny "napęd" w systemie? Chodzi o coś w stylu

    EasyUs Todo Backup, do domu w wersji free:
    http://www.todo-backup.com/products/home/free-backup
    -software.htm

    Tworzy backup systemu, dowolnej partycji itp. który potm możesz sobie
    zamontować pod dowolną literą dysku, do tego stosuje kompresję i ma
    wygodne GUI. Polecam, bo załatwiasz 3 sprawy - zrobienie obrazu z
    kompresją, montowanie i polecam przyzwyczaić się do robienia backupów
    partycji systemowej w używanym przez Ciebie komputerze, do czego nieźle
    jak na darmowe oprogramowanie się nadaje.

    --
    /MB

  • 13. Data: 2014-01-13 23:14:59
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    http://www.backup-utility.com/download.html

  • 14. Data: 2014-01-23 05:54:15
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Jeżeli to są tylko - jak piszesz - dane, to nie prościej założyć dla nich np. osobny
    katalog i przekopiować, ewentualnie założyć
    osobną partycję?
    Po co obraz?
    I jaka jest kablologia przy zewnętrznej obudowie 2,5'' USB (za kilkanaście złotych,
    dysk już przecież jest)?

    -----
    musiała studiować kablologii.