  • 51. Data: 2012-04-12 10:15:40
    Temat: Re: Poszukuję...
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-12 10:10, AZ pisze:

    > Masz racje, tam to pewnie samo lanserstwo siedzi!

    A skad moge to wiedziec jesli tam nie bywam ?

    > Odwrotnie wpisałeś ceny tych motocykli.

    Aktualnie sprzedaje jeden motocykl, wiec nie moglem pomylic cen, bo nad
    sprzedaza drz sie jeszcze lamie. Hornet nalezy do Dominiki, wpisalem w
    stopke bo im szybciej sie sprzeda tym szybciej bede mial w garazu
    miejsce na ukladanie puzli.
    A jak sie afryka z osprzetem nie sprzeda to ja wystawie taniej na
    golasa, a klamory sprzedam ludziom z foruma bo zainteresowanie tymi
    dodatkami jest spore. Przecie AT sie nie kupuje do miasta :)

    pozdr
    newrom
    PS. podziwiam ze Ci sie chcialo zagladac do ogloszenia n/t hondy!
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    Hornet - http://otomoto.pl/honda-hornet-cb-600-M3127961.html

  • 52. Data: 2012-04-12 10:34:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/12/2012 10:15 AM, Roman Niewiarowski wrote:

    > A skad moge to wiedziec jesli tam nie bywam ?

    A Amil?

> [...]
    > golasa, a klamory sprzedam ludziom z foruma bo zainteresowanie tymi
    > dodatkami jest spore. Przecie AT sie nie kupuje do miasta :)

    No to w takim razie jedno zero za dużo, albo jedynka z przodu
    przypadkiem się wcisnęła? Tyle piniendzy za pełnoletnie moto?

    > PS. podziwiam ze Ci sie chcialo zagladac do ogloszenia n/t hondy!

    Taka zwykła ludzka ciekawość. Nie chcę się czepiać, ale czemuś to
    wymieniał silnik skoro to Honda?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 53. Data: 2012-04-12 10:59:48
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > A Amil?

    ja jestem wirtualnym bytem

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 54. Data: 2012-04-12 11:27:44
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-12 10:34, AZ pisze:

    > A Amil?

    Amil mieszka niedaleko i tam sie stoluje.
    Moze wie?

    > No to w takim razie jedno zero za dużo, albo jedynka z przodu
    > przypadkiem się wcisnęła?

    Nie.

    > Tyle piniendzy za pełnoletnie moto?

    Rynek zweryfikuje (niewidzialna reka, cycus). Nikogo nie namawiam do
    kupowania AT, jak ktos bedzie potrzebowac takiego motocykla to bedzie
    musial zaplacic, albo wybrac cos innego. Na szczescie jest tyle roznych
    modeli ze kazdy znajdzie cos dla siebie, tanszego, szybszego, z lepszym
    zawiasem, lzejszego itd itp :-)
    Afryka to nie 'scigacz' - tego sie nie kupuje z przypadku :)

    > Taka zwykła ludzka ciekawość. Nie chcę się czepiać, ale czemuś to
    > wymieniał silnik skoro to Honda?

    Z kilku powodow, podstawowym byl luz na walku zdawczym. Wyszlo
    zaniedbanie jednego z poprzednich wlascicieli. Sam nowy walek kosztowal
    jakies 600zl, ale jak policzylem koszty robocizny i innych klamorow
    ktore przy okazji wypadaloby wymienic na wszelki wypadek(jak juz silnik
    bedzie rozebrany) to mi wyszlo ze taniej bedzie kupic silnik w dobrym
    stanie, a stary sprzedac na czesci.
    Do tego byl plan zeby sobie zostawic afryke dozywotnio, ale Dominika
    marudzi ze nie chce jezdzic jako plecak. A dla jednej osoby to mi
    styknie DRZ czy inny skuter. Zreszta zrobilem kilka kolek aprilka
    Dominiki i kurcze wstyd troche, ale jesli sprzedam drz i at to kto wie
    czy nie kupie beemwe 650gs :)

    pozdr
    newrom

  • 55. Data: 2012-04-12 11:38:41
    Od: marzena87 <marzena4584@_NOSPAM_gmail.com>

    A za co tą setkę zarobić?

    Za dobre słowo, uśmiech i krótką przejażdżkę...

  • 56. Data: 2012-04-12 12:13:49
    Od: ursyn <u...@g...com>

    On 12 Kwi, 11:38, marzena87 <marzena4584@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
    > A za co tą setkę zarobić?
    >
    > Za dobre słowo, uśmiech i krótką przejażdżkę...
    >
    > --
    > Wysłano z czytnika Ścigacz.pl ->http://grupy.scigacz.pl/

    Tylko stówkę? Za aż tyle? I to jeszcze gdzie tą przejażdżkę, pod
    gimnazjum i z powrotem?

    Ludzie to są bezczelni :)

    pozdrawiam
    ursyn

    trąci trolem ;P

  • 57. Data: 2012-04-12 12:20:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/12/2012 11:38 AM, marzena87 wrote:

    > Za dobre słowo, uśmiech i krótką przejażdżkę...

    To zamiast płacić stówkę za przejażdżkę wkładaj ją do
    skarbonki a później zrób prawo jazdy i kup sobie motocykl.

    A tak na serio: jazda z pasażerem to jedynie frajda dla tego pasażera bo
    dla kierownika żadnej a wręcz odwrotnie, moto słabiej przyśpiesza,
    słabiej hamuje, ciężko skręca, sama męka ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 58. Data: 2012-04-12 12:26:57
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 12.04.2012 12:20, AZ wrote:
    > A tak na serio: jazda z pasażerem to jedynie frajda dla tego pasażera

    Bo ja wiem, mnie to się szalenie nudne wydaje. I niewygodne (no może
    poza goldwingiem i kilkoma innymi wyjątkami). Mój, bardzo okazjonalny,
    plecaczek jest podobnego zdania.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 59. Data: 2012-04-12 12:29:58
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-12 12:20, AZ pisze:

    > A tak na serio: jazda z pasażerem to jedynie frajda dla tego pasażera bo
    > dla kierownika żadnej a wręcz odwrotnie, moto słabiej przyśpiesza,
    > słabiej hamuje, ciężko skręca, sama męka ;-)

    Zacznij jezdzic po szutrowych serpentynach, zmienisz zdanie ;)
    Pasazer i bagaz to wiecej adrenaliny! :P

    pozdr
    newrom i wspominki z wakacji

  • 60. Data: 2012-04-12 12:34:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/12/2012 12:26 PM, duddits wrote:

    > Bo ja wiem, mnie to się szalenie nudne wydaje. I niewygodne (no może
    > poza goldwingiem i kilkoma innymi wyjątkami). Mój, bardzo okazjonalny,
    > plecaczek jest podobnego zdania.

    No ale skoro panna tak zajarana, że chce płacić stówkę za przejażdżkę to
    może i jest to frajda? Jechałem 2 razy na krótkich dystansach i nigdy
    więcej, a w kanionie to już w ogóle kosmos, brakowało tylko przycisku
    żeby się katapultować.

    --
    Artur
    ZZR 1200