  • Data: 2012-04-15 12:17:57
    Temat: Re: Poszukuję...
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-13 17:01, Ivam pisze:

    > Jeszcze 2 lata temu nie powiedzialbym o asusie "gowno". Teraz nie wiem.

    Ja troche ponad 2 lata temu tez kupowalem asusy jako pewne, po 2 latach
    z 6-7 kompow tylko jeden jeszcze dziala. Reszta zdechla. Transformer
    mial pare fajnych fjuczerow na ktore sie skusilem, niestety ma tez sporo
    wad . A najwieksza porazka jest brak zasilacza na 12V co przy sprzecie
    przenosnym wydaje mi sie kpina. Uszkodzenia zasilaczy to z tego co
    czytalem sa norma.
    Gowno i tyle :-/

    > Eee PC? ;)

    Jesli tak to za 200zl uzywke.