  • Data: 2009-01-30 16:32:22
    Temat: Re: Postepow w liberalizmie ciag jeszcze dalszy
    Od: jarek_bolo <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacot pisze:

    > No jak nie jak tak. nastepne skojarzenie tego chorego umyslu bedzie
    > takie, ze wszystkiemu winni sa (tu wpisac dowolna nacje lub rase) i
    > (moto)cyklisci...

    Hehe, znam ten tekst, skutecznie działa już od dłuższego czasu, a
    rozdmuchany został już ładnych parę lat temu.

    Cyklon B, i iperyt wynalazł i nadzorował użycie żydowski uczony Franz
    Haber, komunizm Marx i Engels, głównym mordercą u Stalina był Beria, u
    Bieruta - Światło, kadry tworzonego w PRLu tuż po wojnie UB składały się
    w większości z Polaków? żydowskiego pochodzenia.

    Mam jeszcze ciekawy artykuł dziennikarza żydowskiego, który jako jeden z
    niewielu uderzył się w pierś opisując, wiele złych rzeczy jakie ten
    naród ma na swoim koncie. Oczywiście zrobił się problem, bo nie można
    było w stosunku do żyda krzyczeć, że antysemita :) Jak ktoś ciekawy to
    pisać wyślę chętnie, ale puki co tutaj nie będę zaśmiecać wątku o
    liberalizmie.

    To są fakty i żadne dezawuujące teksty tego nie zmienią Jacocie, ale nie
    schodźmy z tematu liberalizacji grzecznie proszę.

    Pozdrawiam
    Jarek Bolo
    --
    Jam jest Polska, Ojczyzna Twoja, ziemia Ojców, z której wzrosłeś.
    Wszystko, czym jesteś, po Bogu - mnie zawdzięczasz!!