eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPostęp w bateriach.Re: Postęp w bateriach.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
    ews.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news.mb-net.net!open-news-netwo
    rk.org!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.c
    om!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostra
    da.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Postęp w bateriach.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <7yvmc1znkvfw$.sugr0a0pbjwc.dlg@40tude.net>
    <5f22f411$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f281d10$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1> <20200803174026.59569c36@mateusz>
    <rg9q8a$qmc$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <q...@4...net>
    <rgbcm8$nq4$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <5f295e61$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <1h6b5443yeg74.1btp3k7iub06u$.dlg@40tude.net>
    <5f29715d$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f2974f5$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f2977da$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f297c9f$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f297fab$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f29a4f0$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Tue, 4 Aug 2020 20:30:52 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.11.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5f29a4f0$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <5f29a95a$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1596565850 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17341 83.142.196.21:58929
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2733
    X-Received-Body-CRC: 2583429459
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682323
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 04.08.2020 o 20:11, J.F. pisze:

    >> Ale jeśli tylko to ciepło da się w sensowny sposób odebrać, to nie
    >> problem - co dalej  nim robić to wiemy - oczywiście pozostaje kwaestia
    >> sprawności, ale traci ona znaczenie;)
    >
    > Nie traci, bo jesli on mial wspolczynnik 1.25, czyli produkuje ciepla o
    > 25% wiecej niz wlozono pradu, to sie cykl nie zamknie.

    A to prądem tego itera grzeją?

    >> No wlaśnie. Dlatego "komercyjnie" napisałem w cudzysłowiu - w sensie
    >> jeśli jest coś co pozwala zamienić szklankę wody w parę to spełnia te
    >> założenie "komercyjności", bo wtedy rzeczywiście pozostaje kwestia
    >> skali i problemow "czysto" technicznych. A jeśli podgrzaliśmy coś co
    >> nie pozwala ogrzać szklanki wody a na dodatek z definicji ma pozostać
    >> odizolowane od otoczenia i nie ma jak tego ciepła odebrać, to tak
    >> jakby mówić, że w 41 roku hitler miał bron jądrową, tylko niedopracowaną.
    >
    > A tu ITER planowali na 25 lat ... w takim tempie, to ropy zabraknie
    > zanim te tokamaki rusza :-)

    Na razie mamy wiecj niż jak mowili, że się skonczy;)


    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: