-
X-Received: by 2002:a25:ad15:: with SMTP id y21mr4513393ybi.295.1596185156775; Fri,
31 Jul 2020 01:45:56 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a25:ad15:: with SMTP id y21mr4513393ybi.295.1596185156775; Fri,
31 Jul 2020 01:45:56 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
ews-1.dfn.de!news.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!proxad.net!feeder
1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!news-out.google.com!nntp.google.com!post
news.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 31 Jul 2020 01:45:56 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <rg0c1c$tnr$1$Cav@news.chmurka.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=88.135.178.238;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
NNTP-Posting-Host: 88.135.178.238
References: <7yvmc1znkvfw$.sugr0a0pbjwc.dlg@40tude.net>
<rfuqad$sv9$1$horizn@news.chmurka.net>
<rg0c1c$tnr$1$Cav@news.chmurka.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <2...@g...com>
Subject: Re: Postęp w bateriach.
From: WS <L...@c...pl>
Injection-Date: Fri, 31 Jul 2020 08:45:56 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682065
[ ukryj nagłówki ]On Friday, July 31, 2020 at 8:00:14 AM UTC+2, Cavallino wrote:
> Audi e-tron potrafi się ładować w tempie prawie 500 km/h, więc raczej
> już więcej nie potrzeba.
> Dziwaków jadących więcej jednym ciągiem na drogach nie potrzeba....
Taki samochod o realnym zasiegu 500km i czasie ladowanaia ponizej godziny by mi w
sumie wystarczyl, ale to to najzwyklejsza marketingowa sciema ;)
wg https://ev-database.org/car/1253/Audi-e-tron-55-quat
tro
500km zasiegu, ale po miescie (znaczy wolna jazda) i przy odpowiedniej pogodzie
na autostradzie to juz z 300km tylko, wiec dalsza jazda czyms takim dalej nie ma
najmniejszego sensu... zwlaszcza, ze nie ma gwarancji, ze trzeba bedzie poczekac w
kolejce do ladowarki... 3 ladowania na tysiac km, hm.. to juz moze sie oplacac jazda
~70km/h i dwa ladowania ;) Jak dla mnie elektryki to dalej pojazdy na miasto, czyli
jako drugi samochod...
No i cena tez mocno zaporowa, uzywek brak...
Następne wpisy z tego wątku
- 31.07.20 11:37 Jacek Maciejewski
- 31.07.20 11:41 Jacek
- 31.07.20 12:10 RadoslawF
- 31.07.20 12:47 K
- 31.07.20 12:59 WS
- 31.07.20 15:10 abn140
- 31.07.20 15:33 K
- 31.07.20 18:32 Myjk
- 31.07.20 18:37 Myjk
- 31.07.20 22:16 nadir
- 31.07.20 22:23 nadir
- 31.07.20 22:26 Shrek
- 01.08.20 08:20 Irek.N.
- 01.08.20 08:59 cef
- 01.08.20 10:28 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=