    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Date: Sat, 25 Mar 2017 13:22:33 +0100

    news:oaurl7$mve$1@node2.news.atman.pl...

    > mimo obrzydzenia do FB aż z ciekawości zajrzałem.
    >
    > Znalazłem na wstępie takie coś;
    >
    > _____________
    > "Panowie, takie zadanie na kreatywność i eksperyment myslowy
    > przez co się pokłóciłem z moim znajomym dość porządnie
    > ot uwaga temat taki :
    > jest potrzebne 50kW przez 5 godziny [przy napieciu 12v] (łącznie przez

    No, załóżmy, dziwna potrzeba, ale jeszcze do ogarnięcia... W sumie c.a.
    4166A bywa, że potrzeba.

    > czas pracy urządzenia 250kW)

    Ale tu już widać, że komuś się coś zwyczajnie popierdoliło.

    > są dwie opcje (przy których się spieramy) zasilic całą maszynę
    > Akumulatorkami (paluszkami) AA czy ogniwami 18650 (i ile by takich ogniw
    > waszym zdaniem było potrzebne)

    Licząc, że jedno ogniwko da 4A (dobra, wiem, ale już niech będzie dla
    okrągłego rachunku), to wychodzi mi 1042 sztuki. Zakładając już
    niedoskonałość, x2, wsadziłbym tak ze 2100 sztuk... Co oni, ku**a, samochód
    robią?

    > co i dlaczego
    > pomóżcie proszę rozwiązać nasz spór ..."

    Może odesłać do Wikipedii, aby rozkminili Prawo Ohma, Kirchhoffa (aby im
    prądy wyrównawcze nie zjadły tego naboju), oraz rozkumali, co to jest
    pojemność... dalej nie mam siły sugerować...

    > To się chyba kwalifikuje do tematu (przyswajanie na starość) - bo mimo
    > przeczytania 2 razy nie rozumiem. O co im chodzi kuśwa ?

    Alouette, gentile alouette, alouette... meow!!!
    (Skowroneczku, mały skowroneczku, skowroneczku... miauu! - i kicia miała
    pyszne śniadanko...)
    To by było dla mnie bardziej zrozumiałe.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.