    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Date: Sat, 25 Mar 2017 13:10:28 +0100

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    news:5eTdc1dlnI7vhNv8%gof@news.chmurka.net...

    > Najwyżej moja news.chmurka.net zostanie ostatnim bastionem ;) Jeśli nie
    > będzie żadnego zdarzenia losowego, to nie planuję jej wyłączać.

    Zlinkujemy się, jak mi operator nie wyłączy łącza, to 20 Mbps ode mnie
    pójdzie. Tylko coś lepszego od Hamstera, bo program wypieprza się przy 2 GB
    osiagniętego archiwum i to jeszcze brnie dalej, mimo błędu. T-mail już
    lepiej, ale tylko jeden serwer, za to można więcej, jedynie kawałek pliku
    może mieć max 4GB, ale za to, jak osiągnie, natychmiast wywala się,
    wystarczy uruchomić znów i jedzie dalej, do kolejnego 4GB kawałka, aż
    ściągnie całą bazę. Jednak zamula się bardzo przy dużej bazie...

    > Byle tylko feedy (inne serwery, z którymi chmurka wymienia newsy) nie
    > powymierały. Jeden (news.gazeta.pl) już umarł, ale są jeszcze trzy.

    Podejrzewam, że i tak nowe trzeba będzie łapać. Mogę dedykować jednego kompa
    do tego celu, do przegadania przy herbacie/kawie/oranżadzie/coli. Łącze
    250/20. ustawić przekierowanie no problem, robiłem dla eMule.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.