    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Date: Wed, 22 Mar 2017 22:51:34 +0100

    > Całe szczęście. Popatrz na FB na grupę Elektronika. Poziom już dawno
    > przekroczył dno i zagłębia się w mule i tak naprawdę ciężko z tym
    > cokolwiek zrobić. Tacy ludzie nie wiedzą, co to Usenet, i całe
    > szczęście...

    mimo obrzydzenia do FB aż z ciekawości zajrzałem.

    Znalazłem na wstępie takie coś;

    _____________
    "Panowie, takie zadanie na kreatywność i eksperyment myslowy
    przez co się pokłóciłem z moim znajomym dość porządnie
    ot uwaga temat taki :
    jest potrzebne 50kW przez 5 godziny [przy napieciu 12v] (łącznie przez
    czas pracy urządzenia 250kW)
    są dwie opcje (przy których się spieramy) zasilic całą maszynę
    Akumulatorkami (paluszkami) AA czy ogniwami 18650 (i ile by takich ogniw
    waszym zdaniem było potrzebne)
    co i dlaczego
    pomóżcie proszę rozwiązać nasz spór ..."

    To się chyba kwalifikuje do tematu (przyswajanie na starość) - bo mimo
    przeczytania 2 razy nie rozumiem. O co im chodzi kuśwa ?