  • Data: 2017-03-22 22:41:12
    Temat: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W /usr/share/joe/syntax/* jest prawie sto różnych opisów kolorowań

    A dzięki :)

    > do różnych typów plików. Same się dobierają, jeśli jest to w konfigu.
    > Dopisałem też kilka własnych do moich potrzeb. W ogóle uważam, że
    > kolorowanie składni i kontekstu jest jedną z lepszych rzeczy, jaką
    > ludzkość wymyśliła.

    Tak, to upraszcza wiele spraw.

    > https://sourceforge.net/projects/joe-editor/files/JO
    E%20for%20Windows/

    :)

    > Taki dopiero co kupiłem za 8 dolarów:
    >
    > http://www.friendlyarm.net/products/nanopi-neo
    >
    > Nawet jak biurko niewielkie, to się zmieści.

    Tak, podobne przede wszystkim, ale z pewnych względów nie mogę takich
    używać (chodzi o pewną cechę). Więcej nie mogę powiedzieć, ale tak,
    przede wszystkim "maluszki". Od jakiegoś czasu zastanawiam się jeszcze
    nad użyciem androida.
    A pod telewizorem leży u mnie taki:
    http://www.hardkernel.com/main/products/prdt_info.ph
    Patrzę, że podrożał.