  • Data: 2017-03-19 20:56:38
    Temat: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-19 o 19:33, Luke pisze:

    > No więc jesteś w tej najbardziej optymistycznej sytuacji; chyba nie
    > powinno być dla Ciebie niespodzianką, że nie wszyscy na tej grupie tak
    > by dali radę... :)

    Ale kilkanaście dni temu poległem.

    Peugeot 207, kobita mi mówi: brak mijania, brak drogowych.
    Sprawdzam bezpieczniki: OK. Włączam światła - drogowe są, mijania nie ma.
    Miernik: żarówka od mijania nie żyje. Już miałem siadać w swoje auto i
    jechać do sklepu po żarówki (kilka dni temu kobita użyczyła komuś
    zapasowe), ale jeszcze sprawdzę napięcia.
    Dupa, nie ma. Dziwne, bo słychać przekaźnik. Sprawdzam przejście na masę
    od żarówki - nie ma.
    Ale że mam kumpla mechanika samochodowego, i akurat kobita miała do
    niego po coś innego jechać - to przy okazji "znajdzie" prąd. Ja na
    zimnie nie lubię robić.

    Co się okazało?
    Ten pierdz... francuski wynalazek nie załączy świateł mijania, jak jedna
    żarówka jest niesprawna. Nigdy by mi to do głowy nie przyszło.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam