-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.xs4all.nl!newsf
eed9.news.xs4all.nl!news.redatomik.org!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: Kaczin <j...@p...interia.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Postęp, kur...
Date: Sun, 23 Jul 2017 16:33:36 +0200
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 27
Message-ID: <ol2c3u$18mn$1@gioia.aioe.org>
References: <a...@n...neostrada.pl>
<X...@l...net>
NNTP-Posting-Host: qOB0GzZAcPnMG7C6GEri5w.user.gioia.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.2.1
Content-Language: pl-PL
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2611032
[ ukryj nagłówki ]W dniu 23.07.2017 o 12:56, PiteR pisze:
> na ** p.m.s ** Marek pisze tak:
>
>> Jak kiedyś bateria w kluczyku padła po kilku latach, to można ją
>> było wymienić za parę złotych i dalej się cieszyć centralnym
>> zamkiem. Ale nie, wymiana baterii to archaizm i niedorozwój.
>> Trzeba wymyślić coś bardziej "nowoczesnego". No i Ford wymyślił.
>> Nierozbieralny kluczyk z akumulatorem w środku, który ladowany
>> jest bezprzewodowo z pętli w stacyjce. Postep, że tylko padać na
>> twarz. Ale aku z czasem się degraduje i doładowywać się już nie
>> chce. Po jakim czasie kluczyk przestaje działać? A dokładnie po
>> takim samym co kluczykowa bateryjka. Tylko już się go nie da
>> wymienić, a wymiana kluczyka 200 PLN...
>
>
>
> Na wymianę bateryjki są potrzebne uprawnienia i specjalistyczny sprzęt.
> Androidowy matoł ze świata zachodniego mógłby skaleczyć paluszek i co
> wtedy? Proces, prawnicy, odszkodowanie.
>
>
>
Matoły, to raczej ci spod znaku japca.
--
Kaczin
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=