  • Data: 2016-12-04 23:18:40
    Temat: Re: Posluchajta Bary Lajta
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    PS. Byłem kiedyś na konferencji gdzie koleś od rozpoznawania obrazów
    (czech jakis o ile pamiętam, koło 2002r) pokazywał jak *bardzo*
    nieskuteczne są algorytmy komercyjne kiedy doda się do nich szum. I jak
    udowodnić matematycznie że nigdy nie bedą skuteczniejsze jeśli nie
    doprowadzimy do różnicowania znaków podobnych..
    ---
    O k..., kolejny chce się przyssać do realizacji jakichś kretyńskich systemów
    inwigilacyjnych.

    Taka refleksja mnie dzisiaj naszła, jadę se ... przejścia dla pieszych z
    ograniczeniami i ... fotoradar (koszt ze 100 tysięcy złotych) zamiast
    sygnalizacji świetlnej.