  • Data: 2018-05-05 18:24:21
    Temat: Re: Portal do zamawiania?
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-22 o 10:02, Cavallino pisze:

    > Nie znalazłbym go, gdybym szukał wg zasad "podoba Ci się model".

    > Akurat chodziło o P3008 vs Nissan QQ.
    >
    > Porównanie Kugi i Vitary jest conajmniej nie na miejscu - to są dwie
    > klasy różnicy.
    > Kuga to klasa C/D, a Vitara B.

    Gdzie znajdę zestaw parametrów, kóre decydują, czy auto jest w klasie
    A/.../D? Bo zdaje się, że to nie do końca prawda. Auto, które ma podobny
    rozstaw osi, tyle samo miejsca w środku, tyle, że producent upakował je
    w krótszej karoserii to B, a to samo, tylko ze zwiększonym zwisem - C.
    Więc od czego te klasy zależą?
    T.