eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPortal do zamawiania?Re: Portal do zamawiania?
  • X-Received: by 10.31.153.82 with SMTP id b79mr903688vke.9.1523515974222; Wed, 11 Apr
    2018 23:52:54 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.31.153.82 with SMTP id b79mr903688vke.9.1523515974222; Wed, 11 Apr
    2018 23:52:54 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.us.feeder.erje.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.co
    m!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!s52no1209716qtc.0!news-out.g
    oogle.com!f13ni2301qtj.0!nntp.google.com!s52no1209707qtc.0!postnews.google.com!
    glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 11 Apr 2018 23:52:53 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <palrgf$1vk$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.77.13.65;
    posting-account=jiFziAoAAACwd3ETkogNwIoMHnBvO0C9
    NNTP-Posting-Host: 89.77.13.65
    References: <5acd8467$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <5acdced4$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ace0afd$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ace3688$0$669$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ace53c0$0$987$65785112@news.neostrada.pl>
    <palrgf$1vk$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: Portal do zamawiania?
    From: CTP <a...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 12 Apr 2018 06:52:54 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 37
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2628775
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 11 kwietnia 2018 22:34:25 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:
    > W lecie wybierałem samochód. Wszedłem do salonu Citroena. Sprzedawcy
    > stoją i gadają ze sobą. 5 minut oglądam samochód, oni gadają między
    > sobą. W końcu wcinam się w rozmowę i pytam, czy jest C5. Odpowiedź - nie
    > ma i nie będzie. Koniec kropka - ani dziękuję, ani do widzenia, ani, że
    > "nie mamy C5, ale mamy teraz inny, lepszy, nowocześniejszy samochód". Po
    > prostu nie ma i nie przeszkadzać w rozmowie :-)
    > W połowie salonów innych marek podobnie.
    > Po paru tygodniach oglądania itp., w końcu się zdecydowałem i daję znać
    > sprzedawcy, że chcę kupić samochód. On na to, że ok. I cisza. Aby
    > otrzymać fakturę proforma, żeby wpłacić zaliczkę musiałem się upominać,
    > ponaglać. Gdybym się nie upominał, to by tej proformy nie przysłali.

    Bo to zależy od polityki Centrali poszczególnych marek. Jak kupowałem swoje obecne
    auto, to odwiedziłem kolejno: Toyotę, Mazdę, Hondę, Audi i na końcu Mercedesa.
    Reakcja sprzedawców była bardzo podobna do Twojego przypadku. Natomiast, sytuacja
    zmieniła się diametralnie, gdy zdecydowałem się już na zakup auta (konkretnie: tej
    ostatniej marki). Tutaj już na bieżąco byłem informowany, kiedy auto będzie dostępne,
    kiedy mam wpłacić, kiedy odebrać. Po odbiorze samochodu, pewnego poranka zadzwoniono
    do mnie z Centrali Daimlera i poproszono o udział w dość długaśnej ankiecie, gdzie
    odpowiadałem na pytania m.in. dotyczące obsługi przez dealera. I podobno w przypadku
    tej marki ta ankieta jest traktowana śmiertelnie poważnie (handlowiec uprzedził mnie
    o niej i bardzo prosił o pozytywną opinię).
    CTP

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: