  • 1. Data: 2011-11-06 12:32:37
    Temat: Porównianie płyt głownych Socket 775
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    Czy mogę prosić o rozwiązaniu mojego dylematu która lepsza (w kolejności) i
    dlaczego + procki do której wstawić E6600 i Q6600

    Asus P5K WS
    http://pl.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_775/P5K
    _WS/

    Gigabyte GA-965P-S3 (rev. 3.3)
    http://www.gigabyte.pl/products/page/mb/ga-965p-s3_3
    3

    Gigabyte GA-965P-S3 (rev. 1.0)
    http://www.gigabyte.pl/products/page/mb/ga-965p-s3_1
    0/

    Gigabyte GA-P35-DS4 (rev. 2.1)
    http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?p
    id=2745#ov

  • 2. Data: 2011-11-06 15:45:31
    Temat: Re: Porównianie płyt głownych Socket 775
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl> napisał w
    wiadomości news:j95up6$rs0$1@news.onet.pl...
    > Czy mogę prosić o rozwiązaniu mojego dylematu która lepsza (w
    > kolejności) i dlaczego + procki do której wstawić E6600 i Q6600
> [...]

    Tak na dzień dobry to czipsety P35 lepsze, czyli pierwsa lub czwarta płyta.
    A potem to rzuć monetą lub się przyjrzyj czy potrzebujesz eSATA z tyłu np to
    wtedy ASUS

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2011-11-06 18:05:17
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > Czy mogę prosić o rozwiązaniu mojego dylematu która lepsza (w kolejności)
    > i dlaczego + procki do której wstawić E6600 i Q6600

    Chwalę publicznie Q6600 na GA-EP35-DS3R.(Rev 2.1) więc chyba nr. 4.

    --
    marfi

  • 4. Data: 2011-11-06 22:05:00
    Od: " Gil" <g...@W...gazeta.pl>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

    > Chwalę publicznie Q6600 na GA-EP35-DS3R.(Rev 2.1) więc chyba nr. 4.

    Niby chipset lepszy ale jak sie chce kręcić tego woła (Q6600) to lepsza płyta
    na starym 965p

  • 5. Data: 2011-11-07 10:19:04
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces Seba_Fan <s...@p...onet.skasuj-to.pl> zwrócił błąd:
    > Czy mogę prosić o rozwiązaniu mojego dylematu która lepsza (w kolejności) i
    > dlaczego + procki do której wstawić E6600 i Q6600

> [...]

    Ja mam płytę podobną do dwójki (DS3 rev.3.3), oraz Asus P5K pro i za
    lepszą kręciołkę uważam starszą z tych płyt (gigabyte), choć oczywiście
    próbowałbym na nowszej ile się da (jeśli wspiera danego proca, te
    wspiera). Poza tym niedawno Asus po 3 latach mi padł, zamieniłem na
    identycznego (rev. ta sama, tylko teraz mam OEM zamiast BOX), i nie mogę
    swojego procka (Q9650) podkręcić tak samo jako dotąd. Czyli jeśli
    powtarzalność w zakresie tego samego modelu płyt nie jest stała, to i
    tak nie masz pewności :)

    --
    Saiko Kila
    My dog's name is Muhammad.

  • 6. Data: 2011-11-07 17:43:17
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    Asus P5K WS
    Gigabyte GA-P35-DS4 (rev. 2.1)

    Czyli te chyba sobie zostawiam, cały czas te obstawiałem, tez patrząc na nie
    wyglądaja lepiej zbudowane, lepsze wykonanie.

    Nie chcę miec tak duzo płyty bo po co, chyba jak skończę robic HTPC to
    sprzedam dwie płyty, szkoda mi się rozstawać z nimi :(

    Teraz dość dobre ceny można dostać.

  • 7. Data: 2011-11-07 18:45:47
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    Użytkownik " Gil" <g...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Niby chipset lepszy ale jak sie chce kręcić tego woła (Q6600) to lepsza
    > płyta
    > na starym 965p
    a gdzie można sprawdzić ile faz zasilania maja te płyty, bo coś na stronie
    ja ślepy jestem i nie widzę?