  • 21. Data: 2009-12-27 20:43:38
    Temat: Re: Porównanie sklepów Appstore, Android Market, Marketplace
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Ja mówię o wprowadzaniu na siłę czegoś, co tak naprawdę żadnym
    > usprawnieniem dla mnie nie jest.

    Slusznie po jablkach przeciez jedziesz do producenta sadownika a po
    gruszki tez ? I tak z kazdym owocem... A markety czy warzywniaki omijasz
    no bo po co takie usprawnienia.

    > Póki co WM nie jest tak durnie ograniczony jak ipoo i ja WOLĘ poszukać
    > softu na necie niż ograniczać się tylko do tego co jakiś tam Jobs czy
    > inny zaleca.

    Jobs niczego nie zaleca radzilbym przeczytac umowe developerska

  • 22. Data: 2009-12-27 20:43:40
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Alez nikt cie nie zmusza.... Naprawde poznaj troche iphona

    Jak sobie go kupisz to porozmawiamy, a póki co masz ipoda touch więc
    przestań się ośmieszać.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 23. Data: 2009-12-27 20:44:46
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Rzecze Szadzik:

    > Po co rozmawiasz z tym kretynem?
    >
    > Nie wiesz że on wcale nie ma iPhone bo go na niego nie stać? Ma tylko
    > starego iPoda.

    Czesc Ludwisia moj ty durniu od Javy nie potrafiacy pojac oczywistych
    rzeczy. Nie rob z siebie Ludwia wiecej blazna i przestac sie tak rzucac
    na te plecaczki na Microsoft D-Day bo sie Polska z Ciebie smieje

  • 24. Data: 2009-12-27 20:47:04
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Jak sobie go kupisz to porozmawiamy, a póki co masz ipoda touch więc
    > przestań się ośmieszać.

    I oczywiscie w kontekscie Appstore wiele to zmienia? iPhone nie kupilem
    swiadomie z wielu powodow, w kontekscie dyskusji o Appstore jednak nie
    ma to zadnego znaczenia.

    .... widzisz mam WM 6.5 i Androida i przynajmniej WIEM O CZYM MOWIE w
    odroznieniu do takiego Ludwisia ktory zna tylko MS Jave, wiec jakie ma
    wyjscie ... kaza szczekac szczeka

  • 25. Data: 2009-12-27 20:47:48
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Hahaha, racja. Jednak tak trudno się powstrzymać jak się widzi kogoś
    > takiego i jeszcze na dodatek robiącego 'recenzje' i 'porównania', żałosne.

    Zrob lepsze, nie potrafisz trudno i szkoda

  • 26. Data: 2009-12-27 20:53:43
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Zrob lepsze, nie potrafisz trudno i szkoda

    Jeśli wiem, że nie potrafię to się tego nie czepiam, a Ty nie potrafisz
    się powstrzymać.

  • 27. Data: 2009-12-27 21:01:13
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 27.12.2009 Szadzik <s...@o...pl> napisał/a:
> [...]

    Na iP też, ta opcja to blackrain :)

    > No i bardzo dobrze, pewnie Android będzie na następnym urządzeniu jakie
    > kupię, o ile wyjdzie jakieś sensowne urządzenie z tym systemem.

    A ja zobaczę co będzie na rynku sie działo, może android, a może webos
    palma (bardzo lubiałem palmos). A narazie iphoneos mi odpowiada, nie
    wykluczone że nowszy iPo.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 28. Data: 2009-12-27 21:04:09
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    > Alez nikt cie nie zmusza.... Naprawde poznaj troche iphona

    Dalej łączy się z internetem bez pytania?

  • 29. Data: 2009-12-27 21:08:02
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Szadzik" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Póki co WM nie jest tak durnie ograniczony jak ipoo i ja WOLĘ poszukać softu
    > na necie niż ograniczać się tylko do tego co jakiś tam Jobs czy inny zaleca.

    Czy ty na głowę upadł? Co ty wymagasz od Jana ? Przecież nie umie liczyć do 20.

  • 30. Data: 2009-12-27 21:08:58
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    > Jobs niczego nie zaleca radzilbym przeczytac umowe developerska

    A da się zainstalować program do ip nie z appstore?