  • Data: 2011-05-04 18:23:23
    Temat: Re: Porównanie Primera kontra Avensis
    Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ziemniaków też nie da się luzem wozić, bo bagażnik nie ma progu.
    Ale poza tym OK.
    ;)

    Bagażnik przyzwoity, dużo miejsca na tylnej kanapie.
    Jak 4-osoby jadą w dalszą trasę to nie strach że się uduszą
    jak co 2 godziny nie zrobisz zpostoju.
    Fajne, komfortowe zawieszenie.
    Łatwiej zaparkować w mieście niż kombi.
    Chodzi po niewąsko przystępnych cenach, jak na to co oferuje.
    Części nie są wcale drogie - np za japońskie wentylowane tarcze
    + klocki na przód dałem coś około 200 pln. czy nawet mniej.
    Pompa do klimy: 120 pln.
    Wymiana rozrządu: ponizej 300 pln z robocizną.
    Z innymi częściami - podobnie.

    --
    CB