  • 31. Data: 2009-09-17 21:31:03
    Temat: Re: Porównaie kart graficznych na potrzeby SIWZ
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Thu, 17 Sep 2009 22:52:32 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    > Benchmark może być sponsorowany.

    A częstotliwość też.

    --
    http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 32. Data: 2009-09-18 06:30:00
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości

    > A częstotliwość też.

    "Sprawność" procka nie zależy od częstotliwości (tylko).

    Artur(m)

  • 33. Data: 2009-09-18 06:46:38
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:h8p7k9$k3k$1@news.interia.pl...
    > Podawanie w siwzie linków do stron z testami procesorów świadczy o
    > głupocie i/lub ustawieniu przetargu.

    Myśłe, ze jedyny sposób na wyzbycie się podejrzeń u ustawianie przetargu na
    kompy to;

    Przykładowo

    - Komputer (procesor, zasilacz, pamięc, płyta główna zintegr. lan i karta
    dźwiękowa,
    zasilacz, obudowa, głośniki, klawiatura, mysz)
    szt 12
    Choć wiemy(?), że sa obudowy "bardziej brzęczące", płyty i
    zasilacze "bardziej padające"
    itp.
    - Monitor 21"
    szt 12
    - Drukarka laserowaA4
    szt 1
    Choć wiemy(?), które drukarki sa tańsze (do wygrania) i
    droższe w eksploatacji
    itp.
    - UPS 50VA
    szt 12
    Choć wiemy(?) w których, akumulator wytrzymuje ledwo rok i
    który potrafi
    się rozłaczyć przy potrąceniu

    No i po problemie

    Uffff....

    Artur(m)

  • 34. Data: 2009-09-18 06:51:13
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    wiadomości news:h8t04o$vus$1@news.interia.pl...

    > Hehe, nie będę darmochy uprawiał.
    > Ale, zawsze można zobaczyć czym te płyty *na prawdę* się różnią i tę
    > różnicę mocno w siwzie podkreślić.
    > Niższa cena nie bierze się tylko z powodu marki - tańsze płyty są po
    > prostu wykastrowane. Więc jeśli ktoś zamierza w fotoszopie się bawić, to
    > powinien podkreślić istnienie 2 x pcie x16 i 4 lub 6 slot na ram.

    ...i otrzymasz Asrock`a
    Choć nie wiem jak dziś, ale wiem jak było, z jakoscią.

    Artur(m)

  • 35. Data: 2009-09-20 17:31:33
    Od: n...@p...onet.pl

    > To akurat nie pisał nikt z uczelni tylko firma dell

    Czyli każdy SIWZ kogoś, kto chce kupić DELL-a może tak wyglądać ? POmysł swoją
    drogą sprytny: ja chcę komputer o okreśłonej konfiguracji, a jak chcecie mi
    sprzedać coś innego, to wykażcie, że to nie jest gorsze,a przy okazji do testów
    przygotujcie taki komputer, jak ja chcę kupić.... Można tak ? Bo to w sumie
    przerzuca ciężar zabezpieczenia się przed zakupem złomu ze zlecjącego na
    zaleceniobiorcę, który musi udowodnić, że to, co sprzedaje nie jest złomem...

  • 36. Data: 2009-09-21 09:37:21
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Zygmunt M. Zarzecki"

    Powtórzę pytanie - ale coś w temacie napiszesz, czy będziesz dalej pobredzał
    radośnie?

    >Co za różnica?

    Oczywiście, żadna.

    >Co cię upoważnia do zdrobnienia?
    >Znamy się?

    No napnij się jeszcze bardziej. Może wyjdziesz na większego buca niż
    jesteś.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 37. Data: 2009-09-21 14:48:29
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Powtórzę pytanie - ale coś w temacie napiszesz, czy będziesz dalej pobredzał
    > radośnie?

    Spieprzaj dziadu!
    A bucem to sobie nazywaj tego co cię zrobił.

    Takiego skopać to mało, będzie pytał o numer buta.

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 38. Data: 2009-09-22 05:56:39
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Zygmunt M. Zarzecki"
    >Spieprzaj dziadu!

    Niczego innego sie nie spodziewalem.
    Pa, zygus. Milego zycia.

    --