  • 1. Data: 2010-10-05 20:32:25
    Temat: Poprawa jakości hamulca gsxr 600 k1
    Od: rockitdj <rockitdj@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam

    Czy ktos ma pojęcie jak poprawić jakość hamulca w k1 600?
    obecnie mam założone przewody stalowe, nowe kl0ocki hamulcowe.
    Zaciski rozkręciłem, wyciągnąłem tłoczki i całość mega dokładnie
    wyczysciłem.
    Problem polega na tym ze klamka hamulca w tych modelach stosunkowo póżno
    reaguje.
    zastanawiałem się czy jest opcja żeby zrobić coś co by sprawiło że hamulec
    bedzie brał zaraz na początku, np zmienić pompke od jakiegoś nowszego
    modelu ( od zacisku z trzema tłoczkami może???) gdzie skok pompki nie
    bedzie aż tak duzy. Oczywiscie to jest jakaś tam hipoteza którą mam w
    głowie niekoniecznie poprawna :-).

    Jak ktoś ma jakiś sprawdzony sposób, i chce się podzielić to za wszelką
    pomoc z góry dzięki!!!

  • 2. Data: 2010-10-06 12:17:29
    Temat: Re: Poprawa jakości hamulca gsxr 600 k1
    Od: marider <m...@g...pl>

    Moze cos zapowietrzone albo pompa juz nie wyrabia bo stara czy zuzyta.
    Wymien tarcze hamulcowe na sportowe + lepsze klocki. Ostatecznie nowa
    pompa hamulcowa np radialna z jakiegos nowszego moto (za jakies 400zl
    kupisz). Chyba ze chces cos lepszego to Brembo, Beringery i inne takie...

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki

  • 3. Data: 2010-10-06 20:29:47
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "marider" napisała news:i8hpck$e66$1@news.net.icm.edu.pl...

> [...]
    > Ostatecznie nowa pompa hamulcowa np radialna z jakiegos nowszego
    > moto (za jakies 400zl kupisz). Chyba ze chces cos lepszego to

    Aha. Ostatecznie wydać ma 400zł na pompę, po tym jak wyda lekko licząc
    ponad 1000zł na tarcze i klocki?
    Dobra rada, wuju. Pycha!

    Ja bym zaczął od sprawdzenia pierwszego pomysłu czyli zapowietrzenia
    jakiegoś z elementów. Potem rozebrał pompę, bo tego rockitdj nie
    rozbierał.
    A dopiero potem zaczął wydawać grube pieniądze.
    Ale to może dlatego, że forsą nie sram.

    BTW
    W czym faktycznie lepsza jest "radialna" pompa od tradycyjnej?
    Dlaczego nawet zbiorniczki płynu hamulcowego są sprzedawane jako
    zbiorniczki do pomp radialnych?

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 4. Data: 2010-10-06 21:00:48
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2010-10-06 22:29, Jasio pisze:
    > Dobra rada, wuju. Pycha!

    Napisalem co mysle, ostatecznie moze sobie dalej smigac na slabych
    heblach i narzekac hamujac pietami ale dla mnie to istotny element
    motocykla :) Kasa srac nie musi zeby sobie jakas uzywana pompe kupic
    albo najlepiej zmienic padake na taka z dobrymi hamulcami.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki

  • 5. Data: 2010-10-07 07:43:23
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Jasio"
    Dobra rada, wuju. Pycha!
    Ja bym zaczął od sprawdzenia pierwszego pomysłu czyli zapowietrzenia
    jakiegoś z elementów. Potem rozebrał pompę, bo tego rockitdj nie rozbierał.

    Z tego co czytam to pierwsze o czym napisal Marider to wlasnie sprawdzenie
    ew. zapowietrzenia.
    Ale kolega chyba byl uprzejmy tego nie zauwazyc klepiac w klawiature.
    No i oczywiscie swietna preclowa rada to rozebrac pouszczelnac pakulami,
    polapac na trytyki i naprzod. Taki korespondencyjny kurs naprawy hamulcow w
    motocyklu

    Tytus z fabryki

  • 6. Data: 2010-10-07 16:37:47
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus z fabryki" napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawdzenie ew. zapowietrzenia.
    > Ale kolega chyba byl uprzejmy tego nie zauwazyc klepiac w

    "Sprawdzenia pierwszego pomysłu" czyli wykluczenia zapowietrzonego
    elementu. Pierwszy pomysł maridera to właśnie to.

    > No i oczywiscie swietna preclowa rada to rozebrac pouszczelnac
    > pakulami, polapac na trytyki i naprzod. Taki korespondencyjny kurs
    > naprawy hamulcow w motocyklu

    Żadnej rozbieranej przeze mnie pompy czy zacisków nie uszczelniałem
    pakułami ani nie łapałem trytytkami. Wszystkie zużyte części
    wymieniałem na nowe. Więc nie wkładaj mi w usta słów
    niewypowiedzianych.
    Jakbyś miał jakieś odpowiedzi na zadane przeze mnie w PS pytania, pisz
    śmiało.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 7. Data: 2010-10-07 16:41:22
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "marider" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > motocykla :) Kasa srac nie musi zeby sobie jakas uzywana pompe kupic
    > albo najlepiej zmienic padake na taka z dobrymi hamulcami.

    Pan pozwoli, że zacytuję:

  • 8. Data: 2010-10-08 09:17:17
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Jasio"
    Żadnej rozbieranej przeze mnie pompy czy zacisków nie uszczelniałem pakułami
    ani nie łapałem trytytkami.

    Ciesze sie - rob tak dalej ale nie radz komus o ktorym nic nie wiesz zeby
    grzebal w hamulcach - dlaczego - dlugo by pisac. Zwlaszcza jesli gosc szuka
    rad na sikaczu.

    ***Jakbyś miał jakieś odpowiedzi na zadane przeze mnie w PS pytania, pisz
    śmiało.

    gdzies mi ten P.S. umknal

    Tytus z fabryki