  • Data: 2010-10-07 16:37:47
    Temat: Re: Poprawa jakości hamulca gsxr 600 k1
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tytus z fabryki" napisał w wiadomości
    > Siemka
    >
    > *** "Jasio"
    > Dobra rada, wuju. Pycha!
    > Ja bym zaczął od sprawdzenia pierwszego pomysłu czyli zapowietrzenia
    > jakiegoś z elementów. Potem rozebrał pompę, bo tego rockitdj nie
    > rozbierał.
    >
    > Z tego co czytam to pierwsze o czym napisal Marider to wlasnie
    > sprawdzenie ew. zapowietrzenia.
    > Ale kolega chyba byl uprzejmy tego nie zauwazyc klepiac w
    > klawiature.

    "Sprawdzenia pierwszego pomysłu" czyli wykluczenia zapowietrzonego
    elementu. Pierwszy pomysł maridera to właśnie to.

    > No i oczywiscie swietna preclowa rada to rozebrac pouszczelnac
    > pakulami, polapac na trytyki i naprzod. Taki korespondencyjny kurs
    > naprawy hamulcow w motocyklu

    Żadnej rozbieranej przeze mnie pompy czy zacisków nie uszczelniałem
    pakułami ani nie łapałem trytytkami. Wszystkie zużyte części
    wymieniałem na nowe. Więc nie wkładaj mi w usta słów
    niewypowiedzianych.
    Jakbyś miał jakieś odpowiedzi na zadane przeze mnie w PS pytania, pisz
    śmiało.

    --
    Jasio
    vfr vx etz