  • 11. Data: 2009-05-13 12:30:28
    Temat: Re: Ponowne rozpoczecie przygody z motocyklami - specjalne sprzeglo i co wybrac.
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "fv" napisał w wiadomości

> [...]
    zapomniałeś dopisać ile jeszcze trzeba na półsprzęgle jezdzić Dukatem ledwo
    się tocząc,inaczej zęby chce powybijać pulsowanko

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 12. Data: 2009-05-13 14:36:12
    Od: p...@i...pl

    On 13 Maj, 11:16, "michal" <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk> wrote:
    > "michal"
    > mialo byc:
    >  Ktos widzial/wie jak przystosowac dzwignie sprzegla?

    drzewiej piszacy tu (duzo drzewiej) King Kong mial w swej beemce
    sprzeglo z...prawej strony.Staly byly z jednej strony dwie wajchy : do
    hebla i do sprzegla. Mial niedowlad jednej reki wiec coby sobie
    przyjemnosci z jazdy nie odbierac dzaialal jedna reka,a wprawe mial
    taka ze nie widzialem by jego jazda byla jakos mniej plynna. zawziety
    taki...kaszub czy jak..;-)

    pzdr
    krzychut

  • 13. Data: 2009-05-15 00:10:42
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 13 May 2009 11:01:51 +0200, michal
    <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk> wrote:

    [...]
    > Jest jeszcze jeden warunek- sprzeglo musi chodzic naprawde lekko, bo
    > lewa dlon to tylko 1 palec pelnej dlugosci - reszta jak to u stolarza...
    > zuzyla sie po drodze :-( . Ktos widzial/wie jak zrobic

    Poguglaj za "easy pull clutch" albo "E Z pull clutch" - to takie
    przekładnie wstawiane między dźwignię sprzęgła a linkę albo
    przedłużki zwiększające dźwignię zapewnianą przez klamkę sprzęgła.

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 14. Data: 2009-05-15 08:04:12
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Leszek Karlik pisze:

> [...]
    > przekładnie wstawiane między dźwignię sprzęgła a linkę albo
    > przedłużki zwiększające dźwignię zapewnianą przez klamkę sprzęgła.

    bawiłem się czymś takim w Sportsterze,dalej twardo było,obstawiałbym
    rozwiązanie jak w Jawach czy ruskach,można wspomagać sprzęgło nogą lub
    wręcz ruszać bez dotykania klamki,ew przy hydraulicznych dodatkowa pompa
    pod kciukiem jak w GP,można też zrezygnować z tylnego hamulca i
    skorzystać z tej pompy
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 15. Data: 2009-05-15 13:39:19
    Od: "michal" <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk>

> [...]
    > przekładnie wstawiane między dźwignię sprzęgła a linkę albo
    > przedłużki zwiększające dźwignię zapewnianą przez klamkę sprzęgła.

    Poguglalem i znalazlem cos co sie nazywa "Twist clutch". Uruchamiasz
    sprzeglo obracajac manetke- tak jak rolgaz.
    Moze sie nada.

    --
    Michal